עזרה: לא מצליח להתקין ווינדוס ויסטה על מכונה וירטואלית
-
@bbn אמר בעזרה: לא מצליח להתקין ווינדוס ויסטה על מכונה וירטואלית:
@הבית-שלי מה הכוונה את הדיסק?
אין לך את זה בISO?הכנסתי את הISO
ורושם שאין דיסק -
@הבית-שלי אמר בעזרה: לא מצליח להתקין ווינדוס ויסטה על מכונה וירטואלית:
הורדתי מפה
habaitsheli01@gmail.comמה הכוונה מפה?
זה כתובת מייל
תנסה מתי שאתה מפעיל את ההתקנה להיכנס לתוך המכונה עם העכבר וללחוץ אינטר -
@הבית-שלי אמר בעזרה: לא מצליח להתקין ווינדוס ויסטה על מכונה וירטואלית:
הורדתי מפה
habaitsheli01@gmail.comמה הכוונה מפה?
זה כתובת מייל
תנסה מתי שאתה מפעיל את ההתקנה להיכנס לתוך המכונה עם העכבר וללחוץ אינטר -
-
@הבית-שלי אני מדבר על צילום מסך פנימי בתוך המחשב
צילום עם מקש PRTSCR והדבקה בהודעה
או בשאר הדרכים ליצלום מסך -
@yb-linux אמר בעזרה: לא מצליח להתקין ווינדוס ויסטה על מכונה וירטואלית:
@הבית-שלי כתוב באתחלה שאפשר ללחוץ על F1 או משהו אחר כדי לבחור מאיפה לעלות
אולי הבעיה בדיסק
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
