בלוטוס ביאנג (6310) שפתאום עושה בעיות מה אפשר לעשות ?
-
יש לי פלא' יאנג מוכשר (חסום רק וופי) שפתאום הפסיק להתחבר לבוקסה ולחלק מהפלא' שתמיד היה מתחבר בקלות מה אפשר לעשות ?
-
יש לי פלא' יאנג מוכשר (חסום רק וופי) שפתאום הפסיק להתחבר לבוקסה ולחלק מהפלא' שתמיד היה מתחבר בקלות מה אפשר לעשות ?
@חנוך-שוורץ תכבה ותדליק את הפלאפון
-
יש לי פלא' יאנג מוכשר (חסום רק וופי) שפתאום הפסיק להתחבר לבוקסה ולחלק מהפלא' שתמיד היה מתחבר בקלות מה אפשר לעשות ?
@חנוך-שוורץ תאפס את כל הבלוטוסים תמחק הכל ותתחיל מחדש
-
יש לי פלא' יאנג מוכשר (חסום רק וופי) שפתאום הפסיק להתחבר לבוקסה ולחלק מהפלא' שתמיד היה מתחבר בקלות מה אפשר לעשות ?
@חנוך-שוורץ אמר בבלוטוס ביאנג (6310) שפתאום עושה בעיות מה אפשר לעשות ?:
יש לי פלא' יאנג מוכשר (חסום רק וופי) שפתאום הפסיק להתחבר לבוקסה ולחלק מהפלא' שתמיד היה מתחבר בקלות מה אפשר לעשות ?
לפתוח אותו ולחבר את האנטנה
כמו שהיה פה מדריך על נוקיה
לכאורה זה יעבוד
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות