פתיחת קו ווירטואלי בחברת ימות המשיח יש אפשרות גם דרך המחשב?
-
@אבגד2 אמר בפתיחת קו ווירטואלי בחברת ימות המשיח יש אפשרות גם דרך המחשב?:
@davidros אין אפשרות אם אתה רוצה אפשר דרך מסר
מה זה מסר
@davidros אמר בפתיחת קו ווירטואלי בחברת ימות המשיח יש אפשרות גם דרך המחשב?:
@אבגד2 אמר בפתיחת קו ווירטואלי בחברת ימות המשיח יש אפשרות גם דרך המחשב?:
@davidros אין אפשרות אם אתה רוצה אפשר דרך מסר
מה זה מסר
ואיך אני עושה את זה
-
@davidros אמר בפתיחת קו ווירטואלי בחברת ימות המשיח יש אפשרות גם דרך המחשב?:
@אבגד2 אמר בפתיחת קו ווירטואלי בחברת ימות המשיח יש אפשרות גם דרך המחשב?:
@davidros אין אפשרות אם אתה רוצה אפשר דרך מסר
מה זה מסר
ואיך אני עושה את זה
-
@אבגד2 אמר בפתיחת קו ווירטואלי בחברת ימות המשיח יש אפשרות גם דרך המחשב?:
איך אני פותח שם קו וירטואלי?
-
@אבגד2 אמר בפתיחת קו ווירטואלי בחברת ימות המשיח יש אפשרות גם דרך המחשב?:
@davidros http://register.meser.biz/messer/web/index.php?r=clients%2Faddnew&agent=5540
הם שולחים מספר שפתוח לקומה הכשירה?
-
@אבגד2 אמר בפתיחת קו ווירטואלי בחברת ימות המשיח יש אפשרות גם דרך המחשב?:
@davidros http://register.meser.biz/messer/web/index.php?r=clients%2Faddnew&agent=5540
הם שולחים מספר שפתוח לקומה הכשירה?
-
@אבגד2 אמר בפתיחת קו ווירטואלי בחברת ימות המשיח יש אפשרות גם דרך המחשב?:
@davidros לא החברה היחידה שעושה את זה היא קול קשר אבל צריך למלא טופס והרבה בלגן
תוכל לתת לי קישור
פתחתי במסר ונתן לי מספר חסום
-
@davidros אמר בפתיחת קו ווירטואלי בחברת ימות המשיח יש אפשרות גם דרך המחשב?:
האם זה עולה כסף וכמה?
עולה כסף
קו ריק מתוכן עולה 11 שח בימות המשיח 0773137770 שלוחה 10
קו מושלם ניתן להזמין אצלי במייל mgm025024440@gmail.com בעלות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות