דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. מערכות הפעלה
  4. בקשות / העלאות מערכות הפעלה מחברי הפורום

בקשות / העלאות מערכות הפעלה מחברי הפורום

מתוזמן נעוץ נעול הועבר מערכות הפעלה
294 פוסטים 70 כותבים 32.6k צפיות 43 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מישהו12מ מנותק
    מישהו12מ מנותק
    מישהו12
    מדריכים
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #160

    אם אפשר , Windows 2000 בעברית, וגם גרסא באנגלית.
    למה אני צריך את זה?
    תוכנית הלימודים של משרד החינוך במחשבים לא התעדכנה ב20 שנה האחרונות.... 🙇

    הבלוג שלי
    https://aiv-dev.com/he-IL/

    MENISM אלעזר חייםא 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • מישהו12מ מישהו12

      אם אפשר , Windows 2000 בעברית, וגם גרסא באנגלית.
      למה אני צריך את זה?
      תוכנית הלימודים של משרד החינוך במחשבים לא התעדכנה ב20 שנה האחרונות.... 🙇

      MENISM מנותק
      MENISM מנותק
      MENIS
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #161

      @מישהו12 אנגלית
      http://julian.winworldpc.com/Microsoft Windows 2000 Professional (with SP1) (OEM).7z

      מישהו12מ 2 תגובות תגובה אחרונה
      1
      • MENISM MENIS

        @מישהו12 אנגלית
        http://julian.winworldpc.com/Microsoft Windows 2000 Professional (with SP1) (OEM).7z

        מישהו12מ מנותק
        מישהו12מ מנותק
        מישהו12
        מדריכים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #162

        @menis אמר בבקשות / העלאות מערכות הפעלה מחברי הפורום:

        @מישהו12 אנגלית
        http://julian.winworldpc.com/Microsoft Windows 2000 Professional (with SP1) (OEM).7z

        פרוץ?

        הבלוג שלי
        https://aiv-dev.com/he-IL/

        MENISM תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מישהו12מ מישהו12

          @menis אמר בבקשות / העלאות מערכות הפעלה מחברי הפורום:

          @מישהו12 אנגלית
          http://julian.winworldpc.com/Microsoft Windows 2000 Professional (with SP1) (OEM).7z

          פרוץ?

          MENISM מנותק
          MENISM מנותק
          MENIS
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #163

          @מישהו12 לא, אני מניח שזה לא בעיה להשיג מפתח

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • MENISM MENIS

            @מישהו12 אנגלית
            http://julian.winworldpc.com/Microsoft Windows 2000 Professional (with SP1) (OEM).7z

            מישהו12מ מנותק
            מישהו12מ מנותק
            מישהו12
            מדריכים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #164

            @menis אמר בבקשות / העלאות מערכות הפעלה מחברי הפורום:

            @מישהו12 אנגלית
            http://julian.winworldpc.com/Microsoft Windows 2000 Professional (with SP1) (OEM).7z

            44b654fc-d210-43c8-a3c9-368f21632617-image.png

            הבלוג שלי
            https://aiv-dev.com/he-IL/

            MENISM תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מישהו12מ מישהו12

              @menis אמר בבקשות / העלאות מערכות הפעלה מחברי הפורום:

              @מישהו12 אנגלית
              http://julian.winworldpc.com/Microsoft Windows 2000 Professional (with SP1) (OEM).7z

              44b654fc-d210-43c8-a3c9-368f21632617-image.png

              MENISM מנותק
              MENISM מנותק
              MENIS
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #165

              @מישהו12 http://odl.winworldpc.com/Microsoft Windows 2000 Professional (with SP1) (OEM).7z

              מישהו12מ תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • MENISM MENIS

                @מישהו12 http://odl.winworldpc.com/Microsoft Windows 2000 Professional (with SP1) (OEM).7z

                מישהו12מ מנותק
                מישהו12מ מנותק
                מישהו12
                מדריכים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #166

                @menis אמר בבקשות / העלאות מערכות הפעלה מחברי הפורום:

                @מישהו12 http://odl.winworldpc.com/Microsoft Windows 2000 Professional (with SP1) (OEM).7z

                כנ"ל.
                אולי במגיוקד?

                הבלוג שלי
                https://aiv-dev.com/he-IL/

                MENISM תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מישהו12מ מישהו12

                  @menis אמר בבקשות / העלאות מערכות הפעלה מחברי הפורום:

                  @מישהו12 http://odl.winworldpc.com/Microsoft Windows 2000 Professional (with SP1) (OEM).7z

                  כנ"ל.
                  אולי במגיוקד?

                  MENISM מנותק
                  MENISM מנותק
                  MENIS
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #167

                  @מישהו12 אני יעלה את זה במשך הלילה

                  MENISM תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • MENISM MENIS

                    @מישהו12 אני יעלה את זה במשך הלילה

                    MENISM מנותק
                    MENISM מנותק
                    MENIS
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי MENIS
                    #168

                    @מישהו12 בדוק עוד כמה שעות
                    https://send.magicode.me/send-file/file/9d407cd551f6dc77f731a7b904f214890e5d987d/view

                    מישהו12מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • MENISM MENIS

                      @מישהו12 בדוק עוד כמה שעות
                      https://send.magicode.me/send-file/file/9d407cd551f6dc77f731a7b904f214890e5d987d/view

                      מישהו12מ מנותק
                      מישהו12מ מנותק
                      מישהו12
                      מדריכים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #169

                      @menis אמר בבקשות / העלאות מערכות הפעלה מחברי הפורום:

                      @מישהו12 בדוק עוד כמה שעות
                      https://send.magicode.me/send-file/file/9d407cd551f6dc77f731a7b904f214890e5d987d/view

                      נמחק

                      הבלוג שלי
                      https://aiv-dev.com/he-IL/

                      MENISM תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • מישהו12מ מישהו12

                        @menis אמר בבקשות / העלאות מערכות הפעלה מחברי הפורום:

                        @מישהו12 בדוק עוד כמה שעות
                        https://send.magicode.me/send-file/file/9d407cd551f6dc77f731a7b904f214890e5d987d/view

                        נמחק

                        MENISM מנותק
                        MENISM מנותק
                        MENIS
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #170

                        @מישהו12 שמתי לב, מסתבר שאינטרנט שלי ממש רע בהעלאות
                        בטוח שזה חסום לך: https://winworldpc.com/product/windows-nt-2000/final

                        מישהו12מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • MENISM MENIS

                          @מישהו12 שמתי לב, מסתבר שאינטרנט שלי ממש רע בהעלאות
                          בטוח שזה חסום לך: https://winworldpc.com/product/windows-nt-2000/final

                          מישהו12מ מנותק
                          מישהו12מ מנותק
                          מישהו12
                          מדריכים
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #171

                          @menis אמר בבקשות / העלאות מערכות הפעלה מחברי הפורום:

                          @מישהו12 שמתי לב, מסתבר שאינטרנט שלי ממש רע בהעלאות
                          בטוח שזה חסום לך: https://winworldpc.com/product/windows-nt-2000/final

                          הורדתי!

                          הבלוג שלי
                          https://aiv-dev.com/he-IL/

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • M מנותק
                            M מנותק
                            moti_dn
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #172

                            כל מערכות ההפעלה המעודכנות ביותר בכל השפות כולל בעברית להורדה משרתי מיקרוסופט
                            תיהנו
                            אני חדש כאן בהצלחה
                            https://tb.rg-adguard.net/public.php

                            M תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • M moti_dn

                              כל מערכות ההפעלה המעודכנות ביותר בכל השפות כולל בעברית להורדה משרתי מיקרוסופט
                              תיהנו
                              אני חדש כאן בהצלחה
                              https://tb.rg-adguard.net/public.php

                              M מנותק
                              M מנותק
                              moti_dn
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #173

                              @moti_dn
                              כולל גם כל תוכנות האופיס בכל השפות וגם בעברית

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מישהו12מ מנותק
                                מישהו12מ מנותק
                                מישהו12
                                מדריכים
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #174

                                וינדוס 7 סטרטר יש למישהו? בדרייב התוכנות ז"ל היה iso של כל הוינדוס 7 בiso אחד...
                                @A0533057932 @Men770

                                הבלוג שלי
                                https://aiv-dev.com/he-IL/

                                B תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • מישהו12מ מישהו12

                                  וינדוס 7 סטרטר יש למישהו? בדרייב התוכנות ז"ל היה iso של כל הוינדוס 7 בiso אחד...
                                  @A0533057932 @Men770

                                  B מנותק
                                  B מנותק
                                  bbn
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #175

                                  @מישהו12 אמר בבקשות / העלאות מערכות הפעלה מחברי הפורום:

                                  וינדוס 7 סטרטר

                                  https://mitmachim.top/topic/617/windows-sp1-windows-7-כל-המהדורות-בעברית

                                  מישהו12מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • B bbn

                                    @מישהו12 אמר בבקשות / העלאות מערכות הפעלה מחברי הפורום:

                                    וינדוס 7 סטרטר

                                    https://mitmachim.top/topic/617/windows-sp1-windows-7-כל-המהדורות-בעברית

                                    מישהו12מ מנותק
                                    מישהו12מ מנותק
                                    מישהו12
                                    מדריכים
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #176

                                    @bbn תודה רבה אבל חסום ברימון...מישהו יכול להעלות למגיקוד?

                                    הבלוג שלי
                                    https://aiv-dev.com/he-IL/

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מישהו12מ מישהו12

                                      אם אפשר , Windows 2000 בעברית, וגם גרסא באנגלית.
                                      למה אני צריך את זה?
                                      תוכנית הלימודים של משרד החינוך במחשבים לא התעדכנה ב20 שנה האחרונות.... 🙇

                                      אלעזר חייםא מנותק
                                      אלעזר חייםא מנותק
                                      אלעזר חיים
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #177

                                      @מישהו12 אמר בבקשות / העלאות מערכות הפעלה מחברי הפורום:

                                      אם אפשר , Windows 2000 בעברית, וגם גרסא באנגלית.
                                      למה אני צריך את זה?
                                      תוכנית הלימודים של משרד החינוך במחשבים לא התעדכנה ב20 שנה האחרונות.... 🙇

                                      הצלחתי להשיג לך ווינדוס 2000 באנגלית ללא צורך במפתח.
                                      קישור

                                      מקור
                                      vבהיות שאתה חובב מערכות הפעלה, אז כאן יש הרבה מערכות הפעלה בהרבה שפות.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • L lwj53711

                                        מי יכול לשלוח לי קישור לקבצי ISO של Windows Server
                                        7676858@gmail.com
                                        נמחקתי מהדרייב השיתופי ...

                                        L מנותק
                                        L מנותק
                                        lwj53711
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי lwj53711
                                        #178

                                        @lwj53711
                                        מי יכול לשלוח או להעלות קבצי מערכת הפעלה לשרתים
                                        ולמחשב רזה?
                                        פשוט אי אפשר להוריד מהאתרים ששלחו

                                        מישהו12מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • L lwj53711

                                          @lwj53711
                                          מי יכול לשלוח או להעלות קבצי מערכת הפעלה לשרתים
                                          ולמחשב רזה?
                                          פשוט אי אפשר להוריד מהאתרים ששלחו

                                          מישהו12מ מנותק
                                          מישהו12מ מנותק
                                          מישהו12
                                          מדריכים
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #179

                                          @lwj53711 אמר בבקשות / העלאות מערכות הפעלה מחברי הפורום:

                                          ולמחשב רזה?

                                          מה המפרט?

                                          הבלוג שלי
                                          https://aiv-dev.com/he-IL/

                                          L תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר