נגמר הזיכרון ביאנג
-
לא צריך לאפס את הפלאפון!!!!
דבר ראשון תבדוק כמה הראם מלא תנסה לנקות נתונים של אפליקציות וזה לא קשור למקום בפלאפון
אתה נכנס ל אחסון \יישומים ומקורות ולמטה יש פס כחול שכתוב שם כמה הראם מלא@מוטי-ברנד
כתוב שיש עוד 150 מ"ב -
@מוטי-ברנד
כתוב שיש עוד 150 מ"ב -
@מוטי-ברנד
כתוב שיש עוד 150 מ"ב -
@מוטי-ברנד עוד 150 מ"ב
-
@מוטי-ברנד עוד 150 מ"ב
-
@מוטי-ברנד איך אני מרוקן את הראם זה לא מתרוקן גם אם אני מוריד יישומים
-
@מוטי-ברנד איך אני מרוקן את הראם זה לא מתרוקן גם אם אני מוריד יישומים
-
@מוטי-ברנד הבעיה שאת זה אני גם לא יכול להתקין
תודה רבה על העזרה -
@מוטי-ברנד הבעיה שאת זה אני גם לא יכול להתקין
תודה רבה על העזרה -
@יודי תכנס ליישום אחד ותנקה נתונים אבל זה ימחוק את הנתונים של האפליקציה כגון שלבים במשחק
@מוטי-ברנד עשיתי חיפוש לא מצאתי אולי תןכל לכוון אותי תודה רבה
-
@מוטי-ברנד עשיתי חיפוש לא מצאתי אולי תןכל לכוון אותי תודה רבה
-
@מוטי-ברנד עשיתי חיפוש לא מצאתי אולי תןכל לכוון אותי תודה רבה
-
@yaakovsas
תודה רבה -
@yaakovsas
תודה רבה@יודי עזר?
-
@yaakovsas

מה זה אומר?
תודה -
@yaakovsas

מה זה אומר?
תודה -
@yaakovsas
עשיתי
זה לא עוזר -
@yaakovsas
עשיתי
זה לא עוזר -
@yaakovsas

זה מה נותן
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות