דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. בקשה | קיצור מקשים להפסקת מוסיקה

בקשה | קיצור מקשים להפסקת מוסיקה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לא נפתר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
6 פוסטים 4 כותבים 363 צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א מנותק
    א מנותק
    אלימיר
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    כידוע במחשבים ניידים רבים אין מקש קיצור להפסקת והשמעת המוסיקה, וכשנמצאים בתוכנה אחרת צריך להפסיק ידני, פעם ראיתי פה באתר מי שיצר אפשרות לקיצור המקשים alt+q שיעשה זאת, הוא הסביר שאפשר לעשות את זה בקלות, אולי יש מתנדב להסביר איך עושים או לעשות. תודה.

    פישלפ chvC 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • א אלימיר

      כידוע במחשבים ניידים רבים אין מקש קיצור להפסקת והשמעת המוסיקה, וכשנמצאים בתוכנה אחרת צריך להפסיק ידני, פעם ראיתי פה באתר מי שיצר אפשרות לקיצור המקשים alt+q שיעשה זאת, הוא הסביר שאפשר לעשות את זה בקלות, אולי יש מתנדב להסביר איך עושים או לעשות. תודה.

      פישלפ מנותק
      פישלפ מנותק
      פישל
      מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @אלימיר אמר בבקשה | קיצור מקשים להפסקת מוסיקה:

      כידוע במחשבים ניידים רבים אין מקש קיצור להפסקת והשמעת המוסיקה, וכשנמצאים בתוכנה אחרת צריך להפסיק ידני, פעם ראיתי פה באתר מי שיצר אפשרות לקיצור המקשים alt+q שיעשה זאת, הוא הסביר שאפשר לעשות את זה בקלות, אולי יש מתנדב להסביר איך עושים או לעשות. תודה.

      ניסתי לחפש alt+q לא מצאתי אתה יודע בכלל מי איפה וכו?

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • א אלימיר

        כידוע במחשבים ניידים רבים אין מקש קיצור להפסקת והשמעת המוסיקה, וכשנמצאים בתוכנה אחרת צריך להפסיק ידני, פעם ראיתי פה באתר מי שיצר אפשרות לקיצור המקשים alt+q שיעשה זאת, הוא הסביר שאפשר לעשות את זה בקלות, אולי יש מתנדב להסביר איך עושים או לעשות. תודה.

        chvC מנותק
        chvC מנותק
        chv
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @אלימיר ככל הנראה ההוא שאתה מדבר עליו השתמש ב-mapping הכוונה היא לתוכנה או משהו דומה, שלוקח כפתור במקלדת ומשנה את משמעותו ומטרתו.
        לדוגמא להגדיר שכשלוחצים על קונטרול - המחשב יחשבן את זה כאילו לחצו שיפט. וכו'.

        מה שאתה מחפש זה בעצם את הפונקציה play/pause media.
        כדי לבצע mapping אני משתמש ב-powerToys שזה דבר מאוד נחמד כשלעצמו, זה מקבץ של כלים שיצרו כל מיני אנשים בעולם הקוד הפתוח , שמייקרוסופט (בדי חוצפה) לקחו ואיגדו לכלי אחד שנקרא כעת על שמם..
        ההורדה מכאן https://github.com/microsoft/PowerToys/releases/download/v0.27.0/PowerToysSetup-0.27.0-x64.exe

        כאן אפשר לראות הדרכה מפורטת במיוחד על כל השימוש בקטגוריה של התאמת המקלדת
        https://github.com/microsoft/PowerToys/wiki/Keyboard-Manager-Overview
        כולל הסברים מעמיקים על mapping.

        בתכלס כדי לבצע מיפוי למטרה שלך, תצטרך לפתוח את powerToys אחרי ההתקנה, ולעשות ככה:
        d78a457b-528a-40f3-a3be-b37a7d88cdbd-image.png
        ואז
        549cc8c3-c115-4b39-ae2f-220ab131cd14-image.png
        תלחץ ב-4
        43ed7efb-75a3-48ea-912c-e07cca9904c9-image.png
        בחלון שנפתח פשוט תקליד את הקיצור מקשים שאתה מעוניין:
        6a9bc381-21fc-4bf6-b05a-98f318910d4e-image.png
        אוקיי,
        ואז
        8f40f7b9-8118-42a7-b2e0-77fc3e61429f-image.png
        תמצא את play/pause
        5c525935-a141-4014-b487-8bb1a3c7f46b-image.png
        ואז אוקיי למעלה וזהו.

        בהצלחה

        בלוג

        מישהו12מ תגובה 1 תגובה אחרונה
        7
        • chvC chv

          @אלימיר ככל הנראה ההוא שאתה מדבר עליו השתמש ב-mapping הכוונה היא לתוכנה או משהו דומה, שלוקח כפתור במקלדת ומשנה את משמעותו ומטרתו.
          לדוגמא להגדיר שכשלוחצים על קונטרול - המחשב יחשבן את זה כאילו לחצו שיפט. וכו'.

          מה שאתה מחפש זה בעצם את הפונקציה play/pause media.
          כדי לבצע mapping אני משתמש ב-powerToys שזה דבר מאוד נחמד כשלעצמו, זה מקבץ של כלים שיצרו כל מיני אנשים בעולם הקוד הפתוח , שמייקרוסופט (בדי חוצפה) לקחו ואיגדו לכלי אחד שנקרא כעת על שמם..
          ההורדה מכאן https://github.com/microsoft/PowerToys/releases/download/v0.27.0/PowerToysSetup-0.27.0-x64.exe

          כאן אפשר לראות הדרכה מפורטת במיוחד על כל השימוש בקטגוריה של התאמת המקלדת
          https://github.com/microsoft/PowerToys/wiki/Keyboard-Manager-Overview
          כולל הסברים מעמיקים על mapping.

          בתכלס כדי לבצע מיפוי למטרה שלך, תצטרך לפתוח את powerToys אחרי ההתקנה, ולעשות ככה:
          d78a457b-528a-40f3-a3be-b37a7d88cdbd-image.png
          ואז
          549cc8c3-c115-4b39-ae2f-220ab131cd14-image.png
          תלחץ ב-4
          43ed7efb-75a3-48ea-912c-e07cca9904c9-image.png
          בחלון שנפתח פשוט תקליד את הקיצור מקשים שאתה מעוניין:
          6a9bc381-21fc-4bf6-b05a-98f318910d4e-image.png
          אוקיי,
          ואז
          8f40f7b9-8118-42a7-b2e0-77fc3e61429f-image.png
          תמצא את play/pause
          5c525935-a141-4014-b487-8bb1a3c7f46b-image.png
          ואז אוקיי למעלה וזהו.

          בהצלחה

          מישהו12מ מנותק
          מישהו12מ מנותק
          מישהו12
          מדריכים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @chv אמר בבקשה | קיצור מקשים להפסקת מוסיקה:

          שמייקרוסופט (בדי חוצפה) לקחו ואיגדו לכלי אחד שנקרא כעת על שמם..

          כמה מפתיע...מה זה וינדוס 10 החדשים? הולך ומתבסס על לינוקס..

          הבלוג שלי
          https://aiv-dev.com/he-IL/

          chvC תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • מישהו12מ מישהו12

            @chv אמר בבקשה | קיצור מקשים להפסקת מוסיקה:

            שמייקרוסופט (בדי חוצפה) לקחו ואיגדו לכלי אחד שנקרא כעת על שמם..

            כמה מפתיע...מה זה וינדוס 10 החדשים? הולך ומתבסס על לינוקס..

            chvC מנותק
            chvC מנותק
            chv
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @מישהו12 בא נאמר שזה לא קשור ללינוקס משום כיוון שאני מכיר, אבל אכן זה חוצפה.. קלאסי מצד מייקרוספט שעכשיו הם בעלים של גיטהב 😢
            ונחזור לנושא..

            בלוג

            א תגובה 1 תגובה אחרונה
            3
            • chvC chv

              @מישהו12 בא נאמר שזה לא קשור ללינוקס משום כיוון שאני מכיר, אבל אכן זה חוצפה.. קלאסי מצד מייקרוספט שעכשיו הם בעלים של גיטהב 😢
              ונחזור לנושא..

              א מנותק
              א מנותק
              אלימיר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #6
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • K kktao התייחס לנושא זה ב

              שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

              נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

              בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

              הרשמה התחברות

              • התחברות

              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
              • פוסט ראשון
                פוסט אחרון
              0
              • חוקי הפורום
              • פופולרי
              • לא נפתר
              • משתמשים
              • חיפוש גוגל בפורום
              • צור קשר