בקשה | קיצור מקשים להפסקת מוסיקה
-
-
כידוע במחשבים ניידים רבים אין מקש קיצור להפסקת והשמעת המוסיקה, וכשנמצאים בתוכנה אחרת צריך להפסיק ידני, פעם ראיתי פה באתר מי שיצר אפשרות לקיצור המקשים alt+q שיעשה זאת, הוא הסביר שאפשר לעשות את זה בקלות, אולי יש מתנדב להסביר איך עושים או לעשות. תודה.
@אלימיר אמר בבקשה | קיצור מקשים להפסקת מוסיקה:
כידוע במחשבים ניידים רבים אין מקש קיצור להפסקת והשמעת המוסיקה, וכשנמצאים בתוכנה אחרת צריך להפסיק ידני, פעם ראיתי פה באתר מי שיצר אפשרות לקיצור המקשים alt+q שיעשה זאת, הוא הסביר שאפשר לעשות את זה בקלות, אולי יש מתנדב להסביר איך עושים או לעשות. תודה.
ניסתי לחפש alt+q לא מצאתי אתה יודע בכלל מי איפה וכו?
-
כידוע במחשבים ניידים רבים אין מקש קיצור להפסקת והשמעת המוסיקה, וכשנמצאים בתוכנה אחרת צריך להפסיק ידני, פעם ראיתי פה באתר מי שיצר אפשרות לקיצור המקשים alt+q שיעשה זאת, הוא הסביר שאפשר לעשות את זה בקלות, אולי יש מתנדב להסביר איך עושים או לעשות. תודה.
@אלימיר ככל הנראה ההוא שאתה מדבר עליו השתמש ב-mapping הכוונה היא לתוכנה או משהו דומה, שלוקח כפתור במקלדת ומשנה את משמעותו ומטרתו.
לדוגמא להגדיר שכשלוחצים על קונטרול - המחשב יחשבן את זה כאילו לחצו שיפט. וכו'.מה שאתה מחפש זה בעצם את הפונקציה play/pause media.
כדי לבצע mapping אני משתמש ב-powerToys שזה דבר מאוד נחמד כשלעצמו, זה מקבץ של כלים שיצרו כל מיני אנשים בעולם הקוד הפתוח , שמייקרוסופט (בדי חוצפה) לקחו ואיגדו לכלי אחד שנקרא כעת על שמם..
ההורדה מכאן https://github.com/microsoft/PowerToys/releases/download/v0.27.0/PowerToysSetup-0.27.0-x64.exeכאן אפשר לראות הדרכה מפורטת במיוחד על כל השימוש בקטגוריה של התאמת המקלדת
https://github.com/microsoft/PowerToys/wiki/Keyboard-Manager-Overview
כולל הסברים מעמיקים על mapping.בתכלס כדי לבצע מיפוי למטרה שלך, תצטרך לפתוח את powerToys אחרי ההתקנה, ולעשות ככה:

ואז

תלחץ ב-4

בחלון שנפתח פשוט תקליד את הקיצור מקשים שאתה מעוניין:

אוקיי,
ואז

תמצא את play/pause

ואז אוקיי למעלה וזהו.בהצלחה
-
@אלימיר ככל הנראה ההוא שאתה מדבר עליו השתמש ב-mapping הכוונה היא לתוכנה או משהו דומה, שלוקח כפתור במקלדת ומשנה את משמעותו ומטרתו.
לדוגמא להגדיר שכשלוחצים על קונטרול - המחשב יחשבן את זה כאילו לחצו שיפט. וכו'.מה שאתה מחפש זה בעצם את הפונקציה play/pause media.
כדי לבצע mapping אני משתמש ב-powerToys שזה דבר מאוד נחמד כשלעצמו, זה מקבץ של כלים שיצרו כל מיני אנשים בעולם הקוד הפתוח , שמייקרוסופט (בדי חוצפה) לקחו ואיגדו לכלי אחד שנקרא כעת על שמם..
ההורדה מכאן https://github.com/microsoft/PowerToys/releases/download/v0.27.0/PowerToysSetup-0.27.0-x64.exeכאן אפשר לראות הדרכה מפורטת במיוחד על כל השימוש בקטגוריה של התאמת המקלדת
https://github.com/microsoft/PowerToys/wiki/Keyboard-Manager-Overview
כולל הסברים מעמיקים על mapping.בתכלס כדי לבצע מיפוי למטרה שלך, תצטרך לפתוח את powerToys אחרי ההתקנה, ולעשות ככה:

ואז

תלחץ ב-4

בחלון שנפתח פשוט תקליד את הקיצור מקשים שאתה מעוניין:

אוקיי,
ואז

תמצא את play/pause

ואז אוקיי למעלה וזהו.בהצלחה
-
@chv אמר בבקשה | קיצור מקשים להפסקת מוסיקה:
שמייקרוסופט (בדי חוצפה) לקחו ואיגדו לכלי אחד שנקרא כעת על שמם..
כמה מפתיע...מה זה וינדוס 10 החדשים? הולך ומתבסס על לינוקס..
-
@מישהו12 בא נאמר שזה לא קשור ללינוקס משום כיוון שאני מכיר, אבל אכן זה חוצפה.. קלאסי מצד מייקרוספט שעכשיו הם בעלים של גיטהב

ונחזור לנושא.. -
K kktao התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות