מצלמה G9 של קנון
-
המלצות?
מישהו מכיר? -
המלצות?
מישהו מכיר?@ראובן-שבתי אמר במצלמה G9 של קנון:
המלצות?
מישהו מכיר?מצלמה מאד מאד טובה ואני ממליץ מאד אבל אני לא זוכר איה יותר טוה ה7 או 9 אני אבל יודע שהא G הם מאד טובים
-
@ראובן-שבתי אמר במצלמה G9 של קנון:
המלצות?
מישהו מכיר?מצלמה מאד מאד טובה ואני ממליץ מאד אבל אני לא זוכר איה יותר טוה ה7 או 9 אני אבל יודע שהא G הם מאד טובים
-
@fshlomo יש לך אותה?
מה המעלות שלה?
אתה מתמצא קצת בצילום?
והכי חשוב אתה יודע להגיד לי איך היא ביחס למצלמה
Panasonic Lumix DMC-LX100@ראובן-שבתי אמר במצלמה G9 של קנון:
@fshlomo יש לך אותה?
מה המעלות שלה?
אתה מתמצא קצת בצילום?
והכי חשוב אתה יודע להגיד לי איך היא ביחס למצלמה
Panasonic Lumix DMC-LX100אין לי אותה
המעלות שזה מאד ברור ויש לזה זום רחוק וטוב
מתמצא
ואני לא מכיר PANASONIK -
המלצות?
מישהו מכיר?@ראובן-שבתי אמר במצלמה G9 של קנון:
המלצות?
מישהו מכיר?כן מצלמה ממש טובה תמונות ברורות במיוחד החיסרון שאין זום גדול
-
@ראובן-שבתי אמר במצלמה G9 של קנון:
המלצות?
מישהו מכיר?כן מצלמה ממש טובה תמונות ברורות במיוחד החיסרון שאין זום גדול
-
ש שטיגליץ העביר נושא זה מ-חשמל - כללי ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות