לא מצליח להוריד את תוכנת החסימה של נטפרי
-
אני מנסה להוריד מהאתר של נטפרי את תכנת החסימה למחשב וכשאני נכנס לדף ההורדה של התוכנה הוא כותב לי ההרשמה בוצעה בהצלחה ,
יש דרך אחרת להוריד את התוכנה
או שמישהו יכול להעלות את התוכנה עצמה לפורום
תודה רבה@יהודא-כהן תכנס בדפדפן ל1.2.3.4 ושמה יש להוריד את התוכנה של וויפרי
פה יש לך קישור https://netfree.link/wifree -
@יהודא-כהן תכנס בדפדפן ל1.2.3.4 ושמה יש להוריד את התוכנה של וויפרי
פה יש לך קישור https://netfree.link/wifree@מוטי-ברנד

זה מה שיוצא
אבל תודה לך מצאתי באתר של התוכנות של נטפרי את התוכנה להורדה -
@מוטי-ברנד

זה מה שיוצא
אבל תודה לך מצאתי באתר של התוכנות של נטפרי את התוכנה להורדה@יהודא-כהן עדיף שתוריד מהקישור כי זה יותר מעודכן ופחות באגים
-
@מוטי-ברנד

זה מה שיוצא
אבל תודה לך מצאתי באתר של התוכנות של נטפרי את התוכנה להורדה@יהודא-כהן פה יש לך את התוכנה WiFreeSetup.v2.8.1.exe
-
אני מנסה להוריד מהאתר של נטפרי את תכנת החסימה למחשב וכשאני נכנס לדף ההורדה של התוכנה הוא כותב לי ההרשמה בוצעה בהצלחה ,
יש דרך אחרת להוריד את התוכנה
או שמישהו יכול להעלות את התוכנה עצמה לפורום
תודה רבה@יהודא-כהן שימו
לפני שאתם מתקינים אותה שעלות הסרה 100 ₪
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות