שגיאה אין הרשאה לשימוש בצ'אט למשתמשים חדשים - מי מוגדר משתמש חדש?
-
הבעיה שלי שהתקדמתי עם קניית איזה מכשיר סלולרי עם מישהו בצ'אט, ולקראת הסוף נחסם לי הצ'אט...
אז נשארתי עם הלשון בחוץ.
לפחות תדע @Yair שאל תכעס עלי מדוע נעלמתי לך באמצע השיחה...
אין לי טענות, כי הבנתי שהיה צריך לעשות זאת מטעמים ידועים. -
-
-
גם לי שבוע שעבר היה גישה ועכשיו אין
יש מה לעשות? למה שבוע שעבר הייתי ישן ועכשיו אני משתמש חדש -
@חכם-וזקן אמר בשגיאה אין הרשאה לשימוש בצ'אט למשתמשים חדשים - מי מוגדר משתמש חדש?:
למה אתה חושב שחכם זה סתירה לזקן
מלך זקן ו..כסיל
-
@שמואל , ועד מתי אני נקרא משתמש חדש?
-
@שמואל , ועד מתי אני נקרא משתמש חדש?
@אוהב-לעזור שוחררת.
-
@יהודה-לוי עד לפני 5 שניות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
