בקשה-בטריה לנוקיה
-
מישהו יכול להביא לי קישור לבטריה לC2 מעלי אקספרס משהו חזק ופצצה
-
מישהו יכול להביא לי קישור לבטריה לC2 מעלי אקספרס משהו חזק ופצצה
@מלכישוע-בן-צרויה אתה רוצה דוקא מעלי אקספרס?
כי יש גם בארץ ואתה לא צריך לחכות שיגיע. -
מישהו יכול להביא לי קישור לבטריה לC2 מעלי אקספרס משהו חזק ופצצה
-
@מלכישוע-בן-צרויה @אינטרקום זה לא מאלי אקספרס אבל זה מאתר החברה שמייצרת את הבטריות הגרמניות וזה הכי מומלץ!!!
ואם אתה רוצה יש לי מישהו שמוכר את זה פה בארץ (-איפה שאתה רוצה) ב-70 ש"ח@שמואל-ש אני צריך משהו זול וחזק מעלי אקספרס
-
@שמואל-ש אני צריך משהו זול וחזק מעלי אקספרס
@מלכישוע-בן-צרויה מה אתה מכור על עלי אקספרס? למה דווקא משם?????
-
@מלכישוע-בן-צרויה מה אתה מכור על עלי אקספרס? למה דווקא משם?????
@שמואל-ש @מלכישוע-בן-צרויה אולי בגלל המחיר?

-
@שמואל-ש @מלכישוע-בן-צרויה אולי בגלל המחיר?

@ירושלים-שלי אמר בבקשה-בטריה לנוקיה:
@שמואל-ש @מלכישוע-בן-צרויה אולי בגלל המחיר?

המחיר שם זה 12.9 איירו
-
מישהו יכול להביא לי קישור לבטריה לC2 מעלי אקספרס משהו חזק ופצצה
פוסט זה נמחק! -
@מלכישוע-בן-צרויה מה אתה מכור על עלי אקספרס? למה דווקא משם?????
@שמואל-ש ביקשתי קישור לבטריה מעלי אם יש לך אני ישמח אם אין אז לא
-
@שמואל-ש ביקשתי קישור לבטריה מעלי אם יש לך אני ישמח אם אין אז לא
@מלכישוע-בן-צרויה אמר בבקשה-בטריה לנוקיה:
@שמואל-ש ביקשתי קישור לבטריה מעלי אם יש לך אני ישמח אם אין אז לא
לא אין לי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות