תגובה: מדריך קל | מחיקת יישומים/משחקים מובנים במכשירי הנוקיה הפשוטים (הלא כשרים)
-
@יואלי כל נוקיה עובדת שונה ואני לא בטוח שאני יכול להכין קבצים גם למכשיר הזה. אני לא מכיר אותו.
-
@שלום-כהן שמתי את הקבצים של הנוקיה 301
והצלחתי למחוק כמה יישומים(כנראה שזה כן עובד על אותו רעיון)
אך חסרים לי שאר הקבצים
אשמח תוכל לעלות לכאן !@שלום-כהן אמר במדריך קל | מחיקת יישומים/משחקים מובנים במכשירי הנוקיה הפשוטים (הלא כשרים):
@shneor אוקיי. אז אני אצטרך להכין גירסה של משחקים גם לדגם שלך . זה ייקח כמה דקות.
מה שאני צריך ממך, זה שתיכנס להגדרות > סינכרון וגיבוי > יצירת גיבוי > תסמן רק את היישומים ומשחקים > בוצע.
כשהגיבוי יסתיים תעביר את הקובץ למחשב ותעלה אותו לכאן.
זה נמצא בכרטיס זיכרון בשם "גיבוי000.NBF".ותכתוב לי במדוייק אלו אפליקציות לא הצלחת למחוק.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות