צריבת גרסה חדשה של שיאומי Qin 2 Pro - מקורית
-
בעקבות הבעיה שהופיעה כאן: https://mitmachim.top/topic/12018/טלפון-qin-2-pro-חסום-לשיחות-בהודעה-sim-locked-permanently?_=1606239016421
ולאחר שהתייאשתי מפתרון בדרכים המקובלות (למרות עזרתו הנדיבה של @Yair ), רציתי לנסות את הצעתו של @A0533057932 ולצרוב לו גרסה חדשה.
אין לי כל צורך בעברית או בהגדרות מסוימות, די לי בהגדרות הרגילות, רק רוצה שיעבוד...
לפי הדיבורים כאן בפורום - עושה רושם שיש צורה לעשות זאת לבד.
שאלתי, איך?
יש כאן מדריכים לצורך העניין?
היכן אוכל להוריד גירסה עבור המכשיר הספציפי הזה?תודה מראש על כל עזרה!
-
בעקבות הבעיה שהופיעה כאן: https://mitmachim.top/topic/12018/טלפון-qin-2-pro-חסום-לשיחות-בהודעה-sim-locked-permanently?_=1606239016421
ולאחר שהתייאשתי מפתרון בדרכים המקובלות (למרות עזרתו הנדיבה של @Yair ), רציתי לנסות את הצעתו של @A0533057932 ולצרוב לו גרסה חדשה.
אין לי כל צורך בעברית או בהגדרות מסוימות, די לי בהגדרות הרגילות, רק רוצה שיעבוד...
לפי הדיבורים כאן בפורום - עושה רושם שיש צורה לעשות זאת לבד.
שאלתי, איך?
יש כאן מדריכים לצורך העניין?
היכן אוכל להוריד גירסה עבור המכשיר הספציפי הזה?תודה מראש על כל עזרה!
-
@yair אמר בצריבת גרסה חדשה של שיאומי Qin 2 Pro - מקורית:
@תלמידים 4pda
@yair אמר בצריבת גרסה חדשה של שיאומי Qin 2 Pro - מקורית:
וקצת גוגל טרנסלט, תבין לבד.
תודה על העזרה והתגובות.
(אתה מקצר ממש כמו אחד מה"ראשוינים"...) -
@yair אמר בצריבת גרסה חדשה של שיאומי Qin 2 Pro - מקורית:
@תלמידים 4pda
@yair אמר בצריבת גרסה חדשה של שיאומי Qin 2 Pro - מקורית:
וקצת גוגל טרנסלט, תבין לבד.
תודה על העזרה והתגובות.
(אתה מקצר ממש כמו אחד מה"ראשוינים"...) -
א אלישי העביר נושא זה מ-שיאומי +Qin1s ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
