CD to ISO | יש דרך?
-
במידה ויש לי דיסק התקנה של מערכת הפעלה כלשהיא (למשל windows vista) ואני רוצה להריץ במכונה וירטואלית, יש לי דרך ליצא קובץ iso מהדיסק? תודה
-
@נווה איזה מערכת הפעלה, נוכל להביא לך את זה
@איציק-דייטש אמר בCD to ISO | יש דרך?:
@נווה איזה מערכת הפעלה, נוכל להביא לך את זה
אני אומנם לא צריך ויסטה...וגם אין לי בשביל לתת ל @נווה .
אבל קופץ על האשכול: אולי יהיה לי דיסק של וינדוס 98 בעברית .
איך אני מיצא לiso?
ואם א"א, @איציק-דייטש יש לך iso? -
@איציק-דייטש אמר בCD to ISO | יש דרך?:
@נווה איזה מערכת הפעלה, נוכל להביא לך את זה
אני אומנם לא צריך ויסטה...וגם אין לי בשביל לתת ל @נווה .
אבל קופץ על האשכול: אולי יהיה לי דיסק של וינדוס 98 בעברית .
איך אני מיצא לiso?
ואם א"א, @איציק-דייטש יש לך iso? -
@איציק-דייטש אמר בCD to ISO | יש דרך?:
@מישהו12 אמר בCD to ISO | יש דרך?:
ואם א"א, @איציק-דייטש יש לך iso?
אולי אני יכול להשיג
אז אני אשמח תודה
-
@איציק-דייטש אמר בCD to ISO | יש דרך?:
@נווה איזה מערכת הפעלה, נוכל להביא לך את זה
אני אומנם לא צריך ויסטה...וגם אין לי בשביל לתת ל @נווה .
אבל קופץ על האשכול: אולי יהיה לי דיסק של וינדוס 98 בעברית .
איך אני מיצא לiso?
ואם א"א, @איציק-דייטש יש לך iso? -
@איציק-דייטש אמר בCD to ISO | יש דרך?:
@מישהו12 אמר בCD to ISO | יש דרך?:
איך אני מיצא לiso?
זה לא טוב?

אני אנסה תודה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות