אפשר לבקש משחקים לאנדרואיד
-
או מה שרשום בחוקי הפורום זה רק למחשב
תודה -
או מה שרשום בחוקי הפורום זה רק למחשב
תודה@יוסי-הגאון אמר באפשר לבקש משחקים לאנדרואיד:
או מה שרשום בחוקי הפורום זה רק למחשב
תודההכול אותו דבר אסור לבקש משחקים!!!
לא משנה אנדרויד או מחשב או.... -
@שמואל אמר במשחקים לC2 כשר:
@mcnk אמר במשחקים לC2 כשר:
שימו לב!!!!
החוק חל על משחקי מחשב וכד' כמו שכתוב..
לא על C2 וכן לא על משחקים לרוקבוס...
-
@יוסי-הגאון אמר באפשר לבקש משחקים לאנדרואיד:
או מה שרשום בחוקי הפורום זה רק למחשב
תודההכול אותו דבר אסור לבקש משחקים!!!
לא משנה אנדרויד או מחשב או....@fshlomo אמר באפשר לבקש משחקים לאנדרואיד:
@יוסי-הגאון אמר באפשר לבקש משחקים לאנדרואיד:
או מה שרשום בחוקי הפורום זה רק למחשב
תודההכול אותו דבר אסור לבקש משחקים!!!
לא משנה אנדרויד או מחשב או....לא נכון
-
לא כתוב מפורשות אנדרואיד. (מה שבטוח...).
-
אז מותר או אסור????
-
אז מותר או אסור????
@יוסי-הגאון אמר באפשר לבקש משחקים לאנדרואיד:
אז מותר או אסור????
נראה לי שכדאי לשאול פשוט את @שמואל ...
-
@יוסי-הגאון אמר באפשר לבקש משחקים לאנדרואיד:
אז מותר או אסור????
נראה לי שכדאי לשאול פשוט את @שמואל ...
שמואל ענה שלמחשב אסור
ומותר לנוקיה
אני לא יודע מה עם אנדרואיד
תודה ל @אינטרקום -
שמואל ענה שלמחשב אסור
ומותר לנוקיה
אני לא יודע מה עם אנדרואיד
תודה ל @אינטרקוםפוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@ירושלים-שלי
נו ו... -
@ירושלים-שלי
נו ו...@יוסי-הגאון אמר באפשר לבקש משחקים לאנדרואיד:
@ירושלים-שלי
נו ו...הא, סליחה אחזתי שרשמתם בתור תשובה לשאלה על הפוסט שלמחשב אסור ולנוקיה מותר, ולאנדרואיד אתם לא יודעים.
אז, לא הבנתי מה בדיוק תשובה בזה...
סליחה, לא שמתי

-
@ירושלים-שלי
נו ו...@יוסי-הגאון ראיתי שביקשו כמה פעמים לסמסונג והנושא לא נסגר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות