אני מעוניין להחליף את הגירסא בשיאומי מקשים לגירסא פתוחה להתקנות....
-
@יעקב-ג פתוחה להתקנות באופן גורף?
לכאורה אף אחד מהגרסאות המומלצות אינו פתוח באופן הזה
יש חנות -
@יעקב-ג פתוחה להתקנות באופן גורף?
לכאורה אף אחד מהגרסאות המומלצות אינו פתוח באופן הזה
יש חנות@a0533057932 אמר באני מעוניין להחליף את הגירסא בשיאומי מקשים לגירסא פתוחה להתקנות....:
@יעקב-ג פתוחה להתקנות באופן גורף?
לכאורה אף אחד מהגרסאות המומלצות אינו פתוח באופן הזה
יש חנותיש את הגרסא של ALY
-
@יעקב-ג פתוחה להתקנות באופן גורף?
לכאורה אף אחד מהגרסאות המומלצות אינו פתוח באופן הזה
יש חנות@a0533057932 אמר באני מעוניין להחליף את הגירסא בשיאומי מקשים לגירסא פתוחה להתקנות....:
@יעקב-ג פתוחה להתקנות באופן גורף?
לכאורה אף אחד מהגרסאות המומלצות אינו פתוח באופן הזה
יש חנותיש את הגירסא של ירמיהו
-
א אלישי העביר נושא זה מ-שיאומי +Qin1s ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות