גיבוי לכרטיס זיכרון 64
-
@מנחם-ציון כמה גודל בשימוש בפועל?
@תורה-צוה-לנו-משה אמר בגיבוי לכרטיס זיכרון 64:
@מנחם-ציון כמה גודל בשימוש בפועל?
לא יודע מישהו ביקש ממני לשאול את זה אבל למה הנפקא מינא?
-
@תורה-צוה-לנו-משה אמר בגיבוי לכרטיס זיכרון 64:
@מנחם-ציון כמה גודל בשימוש בפועל?
לא יודע מישהו ביקש ממני לשאול את זה אבל למה הנפקא מינא?
@מנחם-ציון יש תוכנות שעושות גיבוי למידע שיש בפועל, ואז זה תלוי בכמות החומר שיש לך, ויש אופן של גיבוי סקטור-על-סקטור שזה מעתיק לך את הכונן כולו וגם את הריק הוא שומר, כך שזה תופס מקום.
בכל אופן, כדי שיהיה לך פחות מקום מכמות החומר בפועל, צריך לדחוס את הקבצים. -
@מנחם-ציון יש תוכנות שעושות גיבוי למידע שיש בפועל, ואז זה תלוי בכמות החומר שיש לך, ויש אופן של גיבוי סקטור-על-סקטור שזה מעתיק לך את הכונן כולו וגם את הריק הוא שומר, כך שזה תופס מקום.
בכל אופן, כדי שיהיה לך פחות מקום מכמות החומר בפועל, צריך לדחוס את הקבצים.@תורה-צוה-לנו-משה אמר בגיבוי לכרטיס זיכרון 64:
בכל אופן, כדי שיהיה לך פחות מקום מכמות החומר בפועל, צריך לדחוס את הקבצים.
וכמה בערך זה חוסך?
-
@תורה-צוה-לנו-משה אמר בגיבוי לכרטיס זיכרון 64:
בכל אופן, כדי שיהיה לך פחות מקום מכמות החומר בפועל, צריך לדחוס את הקבצים.
וכמה בערך זה חוסך?
@שמואל-ש תלוי ברמת הדחיסה.
-
הכרטיס מלא ב18 גיגה אבל ללא קשר אני צריך תוכנה שדוחסת שהגיבוי ישקול פחות מ15 גיגה
כמה שיותר יותר טוב@מנחם-ציון את זה אשאיר למומחים, כי זה תלוי גם בסוגי קבצים, ובתוכנות שיש מלא, ולא התנסיתי בהם..
-
@שמואל-ש תלוי ברמת הדחיסה.
@זונדל-גרנד אמר בגיבוי לכרטיס זיכרון 64:
@שמואל-ש תלוי ברמת הדחיסה.
מה זאת אומרת רמת דחיסה?
ואיך קובעים את זה? -
@זונדל-גרנד אמר בגיבוי לכרטיס זיכרון 64:
@שמואל-ש תלוי ברמת הדחיסה.
מה זאת אומרת רמת דחיסה?
ואיך קובעים את זה?@שמואל-ש בתוכנות עצמם יש "איכות דחיסה". וגם סין התוכנות עצמם זה משתנה.
-
סליחה שאני מקפיץ, אבל זה אותו נושא...
אם יש לי כרטיס של סנדיסק מלא ב 19GB רובו המוחלט שירים וסרטונים, יש תוכנה שתגבה אותו בקלות ובלי לתפוס הרבה מקום??@בניה-עז
אולי @תורה-צוה-לנו-משה או @זונדל-גרנד יסבירו לנו בבקשה איך בדיוק עושים גיבוי שיתפוס הכי פחות מקום שאפשר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות