אין אפשרות כניסה לחשבון גוגל ביאנג
-
שלום לכולם, יש לי יאנג S6310 שהוא עדיין לא כשר, ואני מנסה להיכנס לחשבון גוגל, ואני מזין את כתובת האימייל והסיסמה, ואח"כ אני מתבקש להזין אותיות באנגלית כפי שמופיע במסך (כנראה לאמת שאני לא רובוט), ואני ניסיתי בערך 30 פעם ואני לא מצליח בשום אופן להיכנס, אחרי שאני מזין את האותיות בדיוק לפי התמונה זה נותן לי שוב תמונה עם אותיות חדשות, וחוזר חלילה, מה קורה שם?
-
שלום לכולם, יש לי יאנג S6310 שהוא עדיין לא כשר, ואני מנסה להיכנס לחשבון גוגל, ואני מזין את כתובת האימייל והסיסמה, ואח"כ אני מתבקש להזין אותיות באנגלית כפי שמופיע במסך (כנראה לאמת שאני לא רובוט), ואני ניסיתי בערך 30 פעם ואני לא מצליח בשום אופן להיכנס, אחרי שאני מזין את האותיות בדיוק לפי התמונה זה נותן לי שוב תמונה עם אותיות חדשות, וחוזר חלילה, מה קורה שם?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות