מדריך אלמנטור למתחילים
-
@לוי-יצחק באמת, תודה רבה ויישר כח על ההשקעה וההסבר הברור.
יש לציין שקיים בפורום אלמנטור פרו פרוץ - בחינם. רק שהוא באנגלית ולא הצלחתי להכניס לו עברית. -
אני חושב שאם תתקין אלמנטור בגרסה רגילה ובעברית,
ואח"כ תתקין את האלמנטור הפרוץ, אז האלמנטור הפרוץ יהיה בעברית ומועדכן.
(אני לא בטוח)@לוי-יצחק אמר במדריך אלמנטור למתחילים:
אני חושב שאם תתקין אלמנטור בגרסה רגילה ובעברית,
ואח"כ תתקין את האלמנטור הפרוץ, אז האלמנטור הפרוץ יהיה בעברית ומועדכן.
(אני לא בטוח)ההתקנה של האלמנטור הפרוץ זה לא כמו כל תוסף שמעלים כקובץ zip אלא צריך להעתיק את התיקיה שם לתוך התיקיה של אלמנטור במחשב.
אתה יודע איפה נמצא הקובץ של העברית? -
@לוי-יצחק אמר במדריך אלמנטור למתחילים:
אני חושב שאם תתקין אלמנטור בגרסה רגילה ובעברית,
ואח"כ תתקין את האלמנטור הפרוץ, אז האלמנטור הפרוץ יהיה בעברית ומועדכן.
(אני לא בטוח)ההתקנה של האלמנטור הפרוץ זה לא כמו כל תוסף שמעלים כקובץ zip אלא צריך להעתיק את התיקיה שם לתוך התיקיה של אלמנטור במחשב.
אתה יודע איפה נמצא הקובץ של העברית?פוסט זה נמחק! -
@לוי-יצחק באמת, תודה רבה ויישר כח על ההשקעה וההסבר הברור.
יש לציין שקיים בפורום אלמנטור פרו פרוץ - בחינם. רק שהוא באנגלית ולא הצלחתי להכניס לו עברית.@ntz מה זה באנגלית ? כל התוכן או רק השמות של התבניות?
-
@אפרושי-מאיסורא הממשק של אלמנטור.
@לוי-יצחק וואס דממשק רק השמות או גם התוכן דהיינו אם אני ייקח משם תבנית כל הדוג' יהיו באנגלית?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות