דרוש תמונת רקע של יאנג כשר
-
@שמואל אני רואה שעשו\עשית את זה לבד זה דווקה יצא מאוד יפה אבל המקורי הוא ככה
שזה יהיה מאושר לבן
זה גם טוב אם אין לך בלבן

-
@מוטי-זהב אמר בדרוש תמונת רקע של יאנג כשר:
אם יש צורך הכנתי לך לפלזמה
דחוף דחוף!! אני חייב את זה! אל תשאל, כבר הייתי בטוח שזה טוב לרוקבוקס, אז חיברי את הזיפ שלי דרך חיבור האוקס למסך טעלאוויזייע ענקי..
@זלמן אמר בדרוש תמונת רקע של יאנג כשר:
@מוטי-זהב אמר בדרוש תמונת רקע של יאנג כשר:
אם יש צורך הכנתי לך לפלזמה
דחוף דחוף!! אני חייב את זה! אל תשאל, כבר הייתי בטוח שזה טוב לרוקבוקס, אז חיברי את הזיפ שלי דרך חיבור האוקס למסך טעלאוויזייע ענקי..
ליאנג-כשר.jpg
עכשיו הבאתי לך את זה בגודל שרצית לפלזמה {שיחשבו שהטלויזיה שלך כשר}

עכשיו ברצינות שאתמול הוא כתב לי שהתמונה גדולה מדי
וחשבתי למה בלי ה "!" לפני זה כמו שעשיתי את זה עכשיו שאז הוא לא מראה את זה הוא גם לא הסכים לי עכשיו הוא כן יכל מעניין למה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות






