הגנה מינימלית מהעתקה של קבצים על דיסק און-קי
-
איך אפשר להגן על קבצים שבתוך דיסק-און קי שלא יעתיקו ממנו?
כמובן שכל הגנה אפשר לפרוץ (כמעט)
זה אמור להגן שאנשים ישרים לא יעתיקו את החומר בקלות... -
@קוקר אתה רוצה שיהיה אפשר לצפות בקבצים אבל לא להעתיק אותם, או לנעול את הדיסק און קי שלא יהיה גישה עליו?
@לוי-יצחק אמר בהגנה מינימלית מהעתקה של קבצים על דיסק און-קי:
@קוקר אתה רוצה שיהיה אפשר לצפות בקבצים אבל לא להעתיק אותם, או לנעול את הדיסק און קי שלא יהיה גישה עליו?
איך אפשר להגן על קבצים שבתוך דיסק-און קי שלא יעתיקו ממנו?
כמובן שכל הגנה אפשר לפרוץ (כמעט)
זה אמור להגן שאנשים ישרים לא יעתיקו את החומר בקלות...איך שזה נראה הוא רוצה לקחת חומר שהוא יוכל לתת לאנשים לצפות אבל הם לא יכלו להעתיק לכאורה
-
@לוי-יצחק אמר בהגנה מינימלית מהעתקה של קבצים על דיסק און-קי:
@קוקר אתה רוצה שיהיה אפשר לצפות בקבצים אבל לא להעתיק אותם, או לנעול את הדיסק און קי שלא יהיה גישה עליו?
איך אפשר להגן על קבצים שבתוך דיסק-און קי שלא יעתיקו ממנו?
כמובן שכל הגנה אפשר לפרוץ (כמעט)
זה אמור להגן שאנשים ישרים לא יעתיקו את החומר בקלות...איך שזה נראה הוא רוצה לקחת חומר שהוא יוכל לתת לאנשים לצפות אבל הם לא יכלו להעתיק לכאורה
@הפוטר-בגלימה אמר בהגנה מינימלית מהעתקה של קבצים על דיסק און-קי:
איך שזה נראה הוא רוצה לקחת חומר שהוא יוכל לתת לאנשים לצפות אבל הם לא יכלו להעתיק לכאורה
אכן, שאנשים יכולו לצפות אך לא להעתיק
לגבי קוד כניסה ש@רחמים הציע, בשבילי זה קצת מיותר, העיקר שלא יעתיקו
[את ההודעות מהפורום אני מקבל בספאם משום מה, אני לא מספיק להגיב]
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות