בירור | הגבלת צ'אטים ב-WhatsApp.
-
האם יש דרך להגביל את אפליקציית WhatsApp לצ'אטים מסוימים שאני מחליטה??
נגיד, אני מעוניינת שיהיה לי רק 5 התכתבויות עם אנשים מסוימים ורק 2 קבוצות מסוימות.
האם יש דרך להגביל באופן הזה את כמות הצ'אטים והקבוצות??
(שלא יהיה משחק קל לפתוח ולסגור, שיהיה סיפור סיפור. או אפילו על ידי גורם חיצוני/סינון של אינטרנט מסוים).
נ.ב. הקטגוריה נכונה?
-
האם יש דרך להגביל את אפליקציית WhatsApp לצ'אטים מסוימים שאני מחליטה??
נגיד, אני מעוניינת שיהיה לי רק 5 התכתבויות עם אנשים מסוימים ורק 2 קבוצות מסוימות.
האם יש דרך להגביל באופן הזה את כמות הצ'אטים והקבוצות??
(שלא יהיה משחק קל לפתוח ולסגור, שיהיה סיפור סיפור. או אפילו על ידי גורם חיצוני/סינון של אינטרנט מסוים).
נ.ב. הקטגוריה נכונה?
@ירושלים-שלי אמר בבירור | הגבלת צ'אטים ב-WhatsApp.:
האם יש דרך להגביל את אפליקציית WhatsApp לצ'אטים מסוימים שאני מחליטה??
נגיד, אני מעוניינת שיהיה לי רק 5 התכתבויות עם אנשים מסוימים ורק 2 קבוצות מסוימות.
האם יש דרך להגביל באופן הזה את כמות הצ'אטים והקבוצות??
(שלא יהיה משחק קל לפתוח ולסגור, שיהיה סיפור סיפור. או אפילו על ידי גורם חיצוני/סינון של אינטרנט מסוים).
נ.ב. הקטגוריה נכונה?
כיום רק להדרן יש הגבלת קבוצות
והגבלות על צאט' פרטי - רק איש קשר א' ב' ג' לא קיים היום אצל אף אחד
יש וואטסאפפ ללא קבוצות כלל פה בפורום -
@ירושלים-שלי אמר בבירור | הגבלת צ'אטים ב-WhatsApp.:
האם יש דרך להגביל את אפליקציית WhatsApp לצ'אטים מסוימים שאני מחליטה??
נגיד, אני מעוניינת שיהיה לי רק 5 התכתבויות עם אנשים מסוימים ורק 2 קבוצות מסוימות.
האם יש דרך להגביל באופן הזה את כמות הצ'אטים והקבוצות??
(שלא יהיה משחק קל לפתוח ולסגור, שיהיה סיפור סיפור. או אפילו על ידי גורם חיצוני/סינון של אינטרנט מסוים).
נ.ב. הקטגוריה נכונה?
כיום רק להדרן יש הגבלת קבוצות
והגבלות על צאט' פרטי - רק איש קשר א' ב' ג' לא קיים היום אצל אף אחד
יש וואטסאפפ ללא קבוצות כלל פה בפורום@שעטנ-ז-ג-ץ ולפי מה הדרן מתיר או אוסר איש קשר מסוים?? מראש אוסר את כולם ופותח רק את הנצרך?
והדרך זה תשלום ח"פ/חודשי?
אם מתקינים את הוואטסאפ הזה בקישור שנתת האפליקציה המקורית של וואטסאפ נמחקת/מתבטלת/משתבשת?
-
@שעטנ-ז-ג-ץ ולפי מה הדרן מתיר או אוסר איש קשר מסוים?? מראש אוסר את כולם ופותח רק את הנצרך?
והדרך זה תשלום ח"פ/חודשי?
אם מתקינים את הוואטסאפ הזה בקישור שנתת האפליקציה המקורית של וואטסאפ נמחקת/מתבטלת/משתבשת?
@ירושלים-שלי אמר בבירור | הגבלת צ'אטים ב-WhatsApp.:
@שעטנ-ז-ג-ץ ולפי מה הדרן מתיר או אוסר איש קשר מסוים?? מראש אוסר את כולם ופותח רק את הנצרך?
והדרך זה תשלום ח"פ/חודשי?
הדרן לא אוסר איש קשר אין דרך כזו[חוץ מלחסום אותו] וזה תשלום חודשי
-
@ירושלים-שלי אמר בבירור | הגבלת צ'אטים ב-WhatsApp.:
@שעטנ-ז-ג-ץ ולפי מה הדרן מתיר או אוסר איש קשר מסוים?? מראש אוסר את כולם ופותח רק את הנצרך?
והדרך זה תשלום ח"פ/חודשי?
הדרן לא אוסר איש קשר אין דרך כזו[חוץ מלחסום אותו] וזה תשלום חודשי
@1divid אמר בבירור | הגבלת צ'אטים ב-WhatsApp.:
@ירושלים-שלי אמר בבירור | הגבלת צ'אטים ב-WhatsApp.:
@שעטנ-ז-ג-ץ ולפי מה הדרן מתיר או אוסר איש קשר מסוים?? מראש אוסר את כולם ופותח רק את הנצרך?
והדרך זה תשלום ח"פ/חודשי?
הדרן לא אוסר איש קשר אין דרך כזו[חוץ מלחסום אותו] וזה תשלום חודשי
כוונתי לא איש קשר. אלא, צ'אט בוואטסאפ עם איש קשר מסוים...
-
@1divid אמר בבירור | הגבלת צ'אטים ב-WhatsApp.:
@ירושלים-שלי אמר בבירור | הגבלת צ'אטים ב-WhatsApp.:
@שעטנ-ז-ג-ץ ולפי מה הדרן מתיר או אוסר איש קשר מסוים?? מראש אוסר את כולם ופותח רק את הנצרך?
והדרך זה תשלום ח"פ/חודשי?
הדרן לא אוסר איש קשר אין דרך כזו[חוץ מלחסום אותו] וזה תשלום חודשי
כוונתי לא איש קשר. אלא, צ'אט בוואטסאפ עם איש קשר מסוים...
@ירושלים-שלי אמר בבירור | הגבלת צ'אטים ב-WhatsApp.:
@1divid אמר בבירור | הגבלת צ'אטים ב-WhatsApp.:
@ירושלים-שלי אמר בבירור | הגבלת צ'אטים ב-WhatsApp.:
@שעטנ-ז-ג-ץ ולפי מה הדרן מתיר או אוסר איש קשר מסוים?? מראש אוסר את כולם ופותח רק את הנצרך?
והדרך זה תשלום ח"פ/חודשי?
הדרן לא אוסר איש קשר אין דרך כזו[חוץ מלחסום אותו] וזה תשלום חודשי
כוונתי לא איש קשר. אלא, צ'אט בוואטסאפ עם איש קשר מסוים...
אם תחשבי על זה רגע זה אותו דבר[ווצאפ זה מספר פון ולא משנה מה]
-
@ירושלים-שלי אמר בבירור | הגבלת צ'אטים ב-WhatsApp.:
@1divid אמר בבירור | הגבלת צ'אטים ב-WhatsApp.:
@ירושלים-שלי אמר בבירור | הגבלת צ'אטים ב-WhatsApp.:
@שעטנ-ז-ג-ץ ולפי מה הדרן מתיר או אוסר איש קשר מסוים?? מראש אוסר את כולם ופותח רק את הנצרך?
והדרך זה תשלום ח"פ/חודשי?
הדרן לא אוסר איש קשר אין דרך כזו[חוץ מלחסום אותו] וזה תשלום חודשי
כוונתי לא איש קשר. אלא, צ'אט בוואטסאפ עם איש קשר מסוים...
אם תחשבי על זה רגע זה אותו דבר[ווצאפ זה מספר פון ולא משנה מה]
@1divid לא! לחסום איש קשר זה יכול להיות לשיחות, ל-sms ועוד.
לחסום צ'אט בוואטסאפ זה לאו דווקא מול מישהו שאני מגדירה.
אחרת- יותר קל לי אישית לחסום אותו.
הרעיון שבעצם מראש יוגדרו רק נגיד 10 אנשים שאיתם קיימת אפשרות לצ'אט בוואטסאפ ו-2 קבוצות (גם כן מסויימות)
וכל השאר, אין אופציה לפתוח איתם צ'אט. יש אפשרות ליצור קשר בשיחה רגילה, יש אפשרות לשלוח sms רק- בוואטסאפ אין אופציה לפתוח צ'אט עם כל אחד.
וכל זה על מנת שהוואטסאפ ישאר נקי (עד כמה שוואטסאפ יכול להיות כזה...)
-
@1divid לא! לחסום איש קשר זה יכול להיות לשיחות, ל-sms ועוד.
לחסום צ'אט בוואטסאפ זה לאו דווקא מול מישהו שאני מגדירה.
אחרת- יותר קל לי אישית לחסום אותו.
הרעיון שבעצם מראש יוגדרו רק נגיד 10 אנשים שאיתם קיימת אפשרות לצ'אט בוואטסאפ ו-2 קבוצות (גם כן מסויימות)
וכל השאר, אין אופציה לפתוח איתם צ'אט. יש אפשרות ליצור קשר בשיחה רגילה, יש אפשרות לשלוח sms רק- בוואטסאפ אין אופציה לפתוח צ'אט עם כל אחד.
וכל זה על מנת שהוואטסאפ ישאר נקי (עד כמה שוואטסאפ יכול להיות כזה...)
@ירושלים-שלי אמר בבירור | הגבלת צ'אטים ב-WhatsApp.:
@1divid לא! לחסום איש קשר זה יכול להיות לשיחות, ל-sms ועוד.
לחסום צ'אט בוואטסאפ זה לאו דווקא מול מישהו שאני מגדירה.
אחרת- יותר קל לי אישית לחסום אותו.
הרעיון שבעצם מראש יוגדרו רק נגיד 10 אנשים שאיתם קיימת אפשרות לצ'אט בוואטסאפ ו-2 קבוצות (גם כן מסויימות)
וכל השאר, אין אופציה לפתוח איתם צ'אט. יש אפשרות ליצור קשר בשיחה רגילה, יש אפשרות לשלוח sms רק- בוואטסאפ אין אופציה לפתוח צ'אט עם כל אחד.
וכל זה על מנת שהוואטסאפ ישאר נקי (עד כמה שוואטסאפ יכול להיות כזה...)
אין כזה דבר [אבל זה נשמע אפשרי עי שיהיה אפשר עד 10 צ'אטים אבל כרגע אין כזה דבר]
-
@ירושלים-שלי אמר בבירור | הגבלת צ'אטים ב-WhatsApp.:
@1divid לא! לחסום איש קשר זה יכול להיות לשיחות, ל-sms ועוד.
לחסום צ'אט בוואטסאפ זה לאו דווקא מול מישהו שאני מגדירה.
אחרת- יותר קל לי אישית לחסום אותו.
הרעיון שבעצם מראש יוגדרו רק נגיד 10 אנשים שאיתם קיימת אפשרות לצ'אט בוואטסאפ ו-2 קבוצות (גם כן מסויימות)
וכל השאר, אין אופציה לפתוח איתם צ'אט. יש אפשרות ליצור קשר בשיחה רגילה, יש אפשרות לשלוח sms רק- בוואטסאפ אין אופציה לפתוח צ'אט עם כל אחד.
וכל זה על מנת שהוואטסאפ ישאר נקי (עד כמה שוואטסאפ יכול להיות כזה...)
אין כזה דבר [אבל זה נשמע אפשרי עי שיהיה אפשר עד 10 צ'אטים אבל כרגע אין כזה דבר]
@1divid גם לא בהדרן?

כמו ש- @שעטנ-ז-ג-ץ אמר.
-
@1divid גם לא בהדרן?

כמו ש- @שעטנ-ז-ג-ץ אמר.
-
@1divid תודה רבה

-
@1divid תודה רבה

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות