קליטה נמוכה במכשיר יאנג
-
@aiib למה אתה קורא איטי?
אצלי למשל אני עם מחשב וסים 019 של נטפרי, וכשיש לי מהירות של מגה אני מאושר עד הגג.

בהחלט יתכן שהקליטה דור 3 חלשה באזור שלך.
חוצמזה, החצים לא אמורים לפעול כשאין שימוש בפועל.
-
@זעירא איטי זה אומר שהורדת תעודה של נטפרי מופיע שאורך 6 שעות... בפועל כמובן ארך פחות והרבה פחות אבל תפוס את הרעיון. גם בודק שגיאות של נטפרי זיהה בעית איטיות חמורה.
-
@aiib אמר בקליטה נמוכה במכשיר יאנג:
@זעירא נראה לי שיש אות G זה לא אומר דור 3?
ויש מה לעשות אם הוא גולש על דור 2?אם כתוב G השם ישמור.
זה אומר GSM שזה דור 2!דור 3 אמור להיות H או +H
@שמואל אמר בקליטה נמוכה במכשיר יאנג:
@aiib אמר בקליטה נמוכה במכשיר יאנג:
@זעירא נראה לי שיש אות G זה לא אומר דור 3?
ויש מה לעשות אם הוא גולש על דור 2?אם כתוב G השם ישמור.
זה אומר GSM שזה דור 2!דור 3 אמור להיות H או +H
חיצים עולים ויורדים מה זה אומר?
במה הבעיה? במכשיר? או במיקום? בסים?
-
@שמואל אמר בקליטה נמוכה במכשיר יאנג:
@aiib אמר בקליטה נמוכה במכשיר יאנג:
@זעירא נראה לי שיש אות G זה לא אומר דור 3?
ויש מה לעשות אם הוא גולש על דור 2?אם כתוב G השם ישמור.
זה אומר GSM שזה דור 2!דור 3 אמור להיות H או +H
חיצים עולים ויורדים מה זה אומר?
במה הבעיה? במכשיר? או במיקום? בסים?
-
@שמואל אמר בקליטה נמוכה במכשיר יאנג:
@aiib אמר בקליטה נמוכה במכשיר יאנג:
@זעירא נראה לי שיש אות G זה לא אומר דור 3?
ויש מה לעשות אם הוא גולש על דור 2?אם כתוב G השם ישמור.
זה אומר GSM שזה דור 2!דור 3 אמור להיות H או +H
חיצים עולים ויורדים מה זה אומר?
במה הבעיה? במכשיר? או במיקום? בסים?
-
@שמואל אמר בקליטה נמוכה במכשיר יאנג:
@aiib יש לך בהגדרות משהוא רשתות אמור להיות שם אפשרות לבחור "דור 3 בלבד" .
תבדוק.
דור 4 אין מצב שיהיה לי במכשיר הזה?
הסיבה שהוא נדבק לדור 2 זה כי הוא מוגדר לא נכון או שזו הקליטה הכי טובה שהוא קיבל?
@aiib אמר בקליטה נמוכה במכשיר יאנג:
דור 4 אין מצב שיהיה לי במכשיר הזה?
אין שום סיכוי !
@aiib אמר בקליטה נמוכה במכשיר יאנג:
הסיבה שהוא נדבק לדור 2 זה כי הוא מוגדר לא נכון או שזו הקליטה הכי טובה שהוא קיבל?
לכאורה זה הגדרה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות