דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. עזרה הדדית - אנדרואיד
  4. קליטה נמוכה במכשיר יאנג

קליטה נמוכה במכשיר יאנג

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - אנדרואיד
13 פוסטים 3 כותבים 349 צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ז זעירא

    @aiib למה אתה קורא איטי?
    אצלי למשל אני עם מחשב וסים 019 של נטפרי, וכשיש לי מהירות של מגה אני מאושר עד הגג.
    😵 😵 😵

    בהחלט יתכן שהקליטה דור 3 חלשה באזור שלך.

    חוצמזה, החצים לא אמורים לפעול כשאין שימוש בפועל.

    A מנותק
    A מנותק
    aiib
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #4

    @זעירא אמר בקליטה נמוכה במכשיר יאנג:

    אצלי למשל אני עם מחשב וסים 019 של נטפרי, וכשיש לי מהירות של מגה אני מאושר עד הגג.

    למה אתה לא מחליף ספק?

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • A aiib

      @זעירא איטי זה אומר שהורדת תעודה של נטפרי מופיע שאורך 6 שעות... בפועל כמובן ארך פחות והרבה פחות אבל תפוס את הרעיון. גם בודק שגיאות של נטפרי זיהה בעית איטיות חמורה.

      ז מנותק
      ז מנותק
      זעירא
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #5

      @aiib הוא כנראה גולש על דור 2

      A תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ז זעירא

        @aiib הוא כנראה גולש על דור 2

        A מנותק
        A מנותק
        aiib
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #6

        @זעירא נראה לי שיש אות G זה לא אומר דור 3?
        ויש מה לעשות אם הוא גולש על דור 2?

        שמואלש תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ז מנותק
          ז מנותק
          זעירא
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #7

          אני קצת חלש בזה, אבל נראה לי להיפך, שזה אומר שזה 2, ב3 נראה לי שיש g3
          אולי בהגדרות של הרשת אפשר להגדיר לאיזה סוגי רשתות להתחבר.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • A aiib

            @זעירא נראה לי שיש אות G זה לא אומר דור 3?
            ויש מה לעשות אם הוא גולש על דור 2?

            שמואלש מנותק
            שמואלש מנותק
            שמואל
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #8

            @aiib אמר בקליטה נמוכה במכשיר יאנג:

            @זעירא נראה לי שיש אות G זה לא אומר דור 3?
            ויש מה לעשות אם הוא גולש על דור 2?

            אם כתוב G השם ישמור.
            זה אומר GSM שזה דור 2!

            דור 3 אמור להיות H או +H

            ניתן ליצור קשר: sh@mitm.top

            A תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • שמואלש שמואל

              @aiib אמר בקליטה נמוכה במכשיר יאנג:

              @זעירא נראה לי שיש אות G זה לא אומר דור 3?
              ויש מה לעשות אם הוא גולש על דור 2?

              אם כתוב G השם ישמור.
              זה אומר GSM שזה דור 2!

              דור 3 אמור להיות H או +H

              A מנותק
              A מנותק
              aiib
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #9

              @שמואל אמר בקליטה נמוכה במכשיר יאנג:

              @aiib אמר בקליטה נמוכה במכשיר יאנג:

              @זעירא נראה לי שיש אות G זה לא אומר דור 3?
              ויש מה לעשות אם הוא גולש על דור 2?

              אם כתוב G השם ישמור.
              זה אומר GSM שזה דור 2!

              דור 3 אמור להיות H או +H

              חיצים עולים ויורדים מה זה אומר?

              במה הבעיה? במכשיר? או במיקום? בסים?

              שמואלש 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • A aiib

                @שמואל אמר בקליטה נמוכה במכשיר יאנג:

                @aiib אמר בקליטה נמוכה במכשיר יאנג:

                @זעירא נראה לי שיש אות G זה לא אומר דור 3?
                ויש מה לעשות אם הוא גולש על דור 2?

                אם כתוב G השם ישמור.
                זה אומר GSM שזה דור 2!

                דור 3 אמור להיות H או +H

                חיצים עולים ויורדים מה זה אומר?

                במה הבעיה? במכשיר? או במיקום? בסים?

                שמואלש מנותק
                שמואלש מנותק
                שמואל
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #10

                @aiib יש לך בהגדרות משהוא רשתות אמור להיות שם אפשרות לבחור "דור 3 בלבד" .

                תבדוק.

                ניתן ליצור קשר: sh@mitm.top

                A תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • A aiib

                  @שמואל אמר בקליטה נמוכה במכשיר יאנג:

                  @aiib אמר בקליטה נמוכה במכשיר יאנג:

                  @זעירא נראה לי שיש אות G זה לא אומר דור 3?
                  ויש מה לעשות אם הוא גולש על דור 2?

                  אם כתוב G השם ישמור.
                  זה אומר GSM שזה דור 2!

                  דור 3 אמור להיות H או +H

                  חיצים עולים ויורדים מה זה אומר?

                  במה הבעיה? במכשיר? או במיקום? בסים?

                  שמואלש מנותק
                  שמואלש מנותק
                  שמואל
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #11

                  @aiib אמר בקליטה נמוכה במכשיר יאנג:

                  חיצים עולים ויורדים מה זה אומר?

                  כלום, זה אומר שימוש בנתונים...

                  ניתן ליצור קשר: sh@mitm.top

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • שמואלש שמואל

                    @aiib יש לך בהגדרות משהוא רשתות אמור להיות שם אפשרות לבחור "דור 3 בלבד" .

                    תבדוק.

                    A מנותק
                    A מנותק
                    aiib
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #12

                    @שמואל אמר בקליטה נמוכה במכשיר יאנג:

                    @aiib יש לך בהגדרות משהוא רשתות אמור להיות שם אפשרות לבחור "דור 3 בלבד" .

                    תבדוק.

                    דור 4 אין מצב שיהיה לי במכשיר הזה?

                    הסיבה שהוא נדבק לדור 2 זה כי הוא מוגדר לא נכון או שזו הקליטה הכי טובה שהוא קיבל?

                    שמואלש תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • A aiib

                      @שמואל אמר בקליטה נמוכה במכשיר יאנג:

                      @aiib יש לך בהגדרות משהוא רשתות אמור להיות שם אפשרות לבחור "דור 3 בלבד" .

                      תבדוק.

                      דור 4 אין מצב שיהיה לי במכשיר הזה?

                      הסיבה שהוא נדבק לדור 2 זה כי הוא מוגדר לא נכון או שזו הקליטה הכי טובה שהוא קיבל?

                      שמואלש מנותק
                      שמואלש מנותק
                      שמואל
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #13

                      @aiib אמר בקליטה נמוכה במכשיר יאנג:

                      דור 4 אין מצב שיהיה לי במכשיר הזה?

                      אין שום סיכוי !

                      @aiib אמר בקליטה נמוכה במכשיר יאנג:

                      הסיבה שהוא נדבק לדור 2 זה כי הוא מוגדר לא נכון או שזו הקליטה הכי טובה שהוא קיבל?

                      לכאורה זה הגדרה.

                      ניתן ליצור קשר: sh@mitm.top

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1

                      שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                      נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                      בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                      הרשמה התחברות

                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • חוקי הפורום
                      • פופולרי
                      • לא נפתר
                      • משתמשים
                      • חיפוש גוגל בפורום
                      • צור קשר