תצוגה בגימייל
-
-
אתמול גללתי את גלגלת העכבר ופתאום זה הקטין והגדיל לי את התצוגה במייל,
כשעזבתי את הגלגלת זה השאיר לי את התצוגה במצב תצוגה ענק ואני לא מצליחה להחזיר את זה לרגיל,
איך ניתן לשלוט על גודל התצוגה? (של כל המייל, לא רק של ההודעות שאת זה משנים דרך ההגדרות)

@רחל-הרבסט CTRL+גלגלת העכבר
-
אתמול גללתי את גלגלת העכבר ופתאום זה הקטין והגדיל לי את התצוגה במייל,
כשעזבתי את הגלגלת זה השאיר לי את התצוגה במצב תצוגה ענק ואני לא מצליחה להחזיר את זה לרגיל,
איך ניתן לשלוט על גודל התצוגה? (של כל המייל, לא רק של ההודעות שאת זה משנים דרך ההגדרות)

@רחל-הרבסט אמר בתצוגה בגימייל:
כשעזבתי את הגלגלת זה השאיר לי את התצוגה במצב תצוגה ענק ואני לא מצליחה להחזיר את זה לרגיל,
יש בשורת כתובת לחצן כזה
לוחצים עליו ואז אפס
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות