עזרה | מחפש מעבדה זולה בירושלים לתיקון שיאומי שנפל
-
@קטונתי
תודה (אני לא יכול לעשות לייק)
יש לך מישהו זול מירושלים?
אבל זה חוץ ממסך הטלפון לא נדלק
@דוד-יצחק כנראה שלא רק המסך נשבר אלא עוד כמה רכיבים
-
@דוד-יצחק כנראה שלא רק המסך נשבר אלא עוד כמה רכיבים
@קינג-קומפיוטר זה הנקודה
מי יכול לבדוק את זה בירושלים במחיר סביר
שלא יקח מחיר שווה חדש -
@קינג-קומפיוטר זה הנקודה
מי יכול לבדוק את זה בירושלים במחיר סביר
שלא יקח מחיר שווה חדש@דוד-יצחק תבדוק מה קרה למכשיר במעבדה בדר"כ על בדיקה לא לוקחים כסף ואז תדע על מה אתה צריך לברר בשביל מחיר, אם זה רק על מסך או יותר
-
@דוד-יצחק תבדוק מה קרה למכשיר במעבדה בדר"כ על בדיקה לא לוקחים כסף ואז תדע על מה אתה צריך לברר בשביל מחיר, אם זה רק על מסך או יותר
@קינג-קומפיוטר
אתה יודע על מעבדה בירושלים? -
@קינג-קומפיוטר
אתה יודע על מעבדה בירושלים? -
@קטונתי
תודה (אני לא יכול לעשות לייק)
יש לך מישהו זול מירושלים?
אבל זה חוץ ממסך הטלפון לא נדלק
-
@דוד-יצחק לפני שאתה מתייעץ לא רוצה להפריע אז רק תתקן את הכותרת
-
@דוד-יצחק לפני שאתה מתייעץ לא רוצה להפריע אז רק תתקן את הכותרת
@יהושע-זופניק למה לשנות
איזה כותרת הייתי אמור לשים? -
@דוד-יצחק
מנין אתה יודע שהוא לא נדלק, אולי רק המסך לא נדלק?
ב. נסית להוציא את הסוללה ולהחזיר? פעמים רבות זה עוזר, בגלל שלפעמים נפילה מרופפת את המגעים של הסוללה. -
@דוד-יצחק
מנין אתה יודע שהוא לא נדלק, אולי רק המסך לא נדלק?
ב. נסית להוציא את הסוללה ולהחזיר? פעמים רבות זה עוזר, בגלל שלפעמים נפילה מרופפת את המגעים של הסוללה. -
@יהושע-זופניק למה לשנות
איזה כותרת הייתי אמור לשים?@דוד-יצחק אם היית קורא את חוקי הפורום היית יודע.....

-
@דוד-יצחק אם היית קורא את חוקי הפורום היית יודע.....

@יהושע-זופניק לא הבנתי למה התכונת
הסב את עצמך -
@יהושע-זופניק לא הבנתי למה התכונת
הסב את עצמך@דוד-יצחק נמאס כבר לכתוב את זה אבל בשבילך ....
"כותרת הנושא חייבת להכיל את סוג הנושא. למשל "עזרה \ בקשת תוכנה \ תוכנה להורדה \ תקלה \ בירור" וכד', באם הינכם חדשים בפורום, סיירו קצת בפורום ובחנו נושאים שונים כך שתבינו בצורה מקצועית איך מסווגים נושא." -
@דוד-יצחק נמאס כבר לכתוב את זה אבל בשבילך ....
"כותרת הנושא חייבת להכיל את סוג הנושא. למשל "עזרה \ בקשת תוכנה \ תוכנה להורדה \ תקלה \ בירור" וכד', באם הינכם חדשים בפורום, סיירו קצת בפורום ובחנו נושאים שונים כך שתבינו בצורה מקצועית איך מסווגים נושא."@יהושע-זופניק סליחה על הבורות
אבל איך כן הייתי צריך לכתוב -
@יהושע-זופניק סליחה על הבורות
אבל איך כן הייתי צריך לכתוב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
