הצעה | לוגו חדש לפורום | חדש! סקר
-
הנה עוד אחד שיש עליו כיוון גדול בפונט קצת יותר מעניין בשני אופציות
הראשון- מעוגל (קצוות מעוגלים יותר זורם יותר עם הפונט בעברית)

השני - חצי מעוגל (קצוות שפציים אבל יותר מעוגל)

-
@פרסום-כריש מביניהם הראשון הכי טוב
@צדיק-תמים איתך בראש!
יש כבוד!
מסתפק מאוד בין זה

לזה יש לו חן מיוחד לעגול הזה!

-
@צדיק-תמים איתך בראש!
יש כבוד!
מסתפק מאוד בין זה

לזה יש לו חן מיוחד לעגול הזה!

@פרסום-כריש לפי דעתי השני הכי טוב
-
@צדיק-תמים איתך בראש!
יש כבוד!
מסתפק מאוד בין זה

לזה יש לו חן מיוחד לעגול הזה!

-

לוגו חדש כנראה הולכים עליו!!!@פרסום-כריש אמר בהצעה | לוגו חדש לפורום | חדש! סקר:

לוגו חדש כנראה הולכים עליו!!!חסר וא"ו למילה 'הטכנולוגיה'
-
@פרסום-כריש אמר בהצעה | לוגו חדש לפורום | חדש! סקר:

לוגו חדש כנראה הולכים עליו!!!חסר וא"ו למילה 'הטכנולוגיה'
@נגן יסודר במאסטר!!!
-
@פרסום-כריש לפי דעתי השני הכי טוב
@פרסום-כריש אמר בהצעה | לוגו חדש לפורום | חדש! סקר:
@צדיק-תמים איתך בראש!
יש כבוד!
מסתפק מאוד בין זה

לזה יש לו חן מיוחד לעגול הזה!

-
@פרסום-כריש אמר בהצעה | לוגו חדש לפורום | חדש! סקר:
@צדיק-תמים איתך בראש!
יש כבוד!
מסתפק מאוד בין זה

לזה יש לו חן מיוחד לעגול הזה!

-
@פרסום-כריש אמר בהצעה | לוגו חדש לפורום | חדש! סקר:
@צדיק-תמים איתך בראש!
יש כבוד!
מסתפק מאוד בין זה

לזה יש לו חן מיוחד לעגול הזה!

-
@פרסום-כריש שים לב TOP בורח קצת מהמסגרת
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות