האם יש למישהו תוכנת המרה לקבצים עם הסיומת של הקלטה פנימית של קורג
-
מדובר בסיומת MID
תודה רבה.
מדובר לאחר שחיפשתי גם ברשת והתוכנה היחידה שמצאתי הפיקה לי קובץ עם צלילים של מקהלת חתולים....

-
@mcnk אמר בהאם יש למישהו תוכנת המרה לקבצים עם הסיומת של הקלטה פנימית של קורג:
מדובר בסיומת MID
תודה רבה.
מדובר לאחר שחיפשתי גם ברשת והתוכנה היחידה שמצאתי הפיקה לי קובץ עם צלילים של מקהלת חתולים....

אני יודע למה אתה מתכוון
בפורמט פקטרי ניסת?? -
@mcnk לא יעזור לך שום תוכנה, הקובץ mid הוא רק קובץ עם המיקום של התווים בלי הדגימות, זה כמו שתעביר לחבר קובץ וורד בלי הגופנים ותצפה שהוא יראה כמו במחשב שלך
-
@קו-לקו קודם כל, א"כ איך האורגן עצמו משמיע את ההקלטה מצוין?
שנית כל, א"כ אז איך מקליטים קובץ נורמלי באורגנית? -
@mcnk באורגן עצמו יש את כל הדגימות שאתם הקלטת את ההקלטה
שייך רק עם כבל אוקס למכשיר הקלטה \ מחשב -
@mcnk כתב בהאם יש למישהו תוכנת המרה לקבצים עם הסיומת של הקלטה פנימית של קורג:
@קו-לקו ואם יש לי את הדגימות במחשב, יש תוכנה שיכולה להפוך את הקובץ עפי"ז לMP3?
כל תוכנת אולפן מיועד בדיוק בשביל כאלה עבודות..
כגון קיובייס, FL סטודיו ועוד..רק שים לב שיש לך פלאגינים מספיק ברמה כדי להגדיר רצועות אינסטרומנטליות לקידוד של רצועות ה-MIDI.
ואחרי זה אתה מייצא ל-MP3.
אם הסתבכת, פנה לפורום מקצב, יענו לך שם על כל נידון מוזיקלי.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות