שיתוף אינטרנט יאנג
-
האם ניתן לשתף אינטרנט במכשיר יאנג [כמו הכשר]?
יש מניעה שהסים יהיה של נטפרי?
אני מנסה להתחבר, הגעתי לתפריט הפעלתי אותו, זיהתי במחשב רשת התחברתי הקשתי סיסמא והמחשב כותב 'לא ניתן להתחבר לרשת זו'
יצויין שמדובר בסים נטפרי ובמחשב מותקן וויפרי ובפלאפון מותקן אפפ לוק. מה אני צריך לעשות כדי שזה יתחבר?
תודה!
-
מכל מה שציינת אין שום דבר סביר שימנע ממנו לפעול. בטוח שהסיסמה נכונה?
כמו תמיד, תנסה הפעלה מחדש מפה ומשם. -
@זעירא אמר בשיתוף אינטרנט יאנג:
לא העליתי בדעתי, שבעצם ביאנג עצמו אין לך רשת....
האמת היא שלא היה לי דרך לבדוק זאת בגלל האפפ לוק שחסם כל גישה לאינטרנט ולדפדפן.
ומכיוון שלא יצא לי עד היום לחבר פלאפון ובפעם היחידה שחיברתי מייד קיבלתי SMS מהמפעיל אז לא חשבתי על הכיוון -
@זעירא מחקתי אבל בשביל שלא יוכלו להתקין שוב...
בכל אופן, הגדרתי APN ועדיין המחשב אומר לא ניתן להתחבר לרשת זו
מה עושים?@aiib אמר בשיתוף אינטרנט יאנג:
@זעירא מחקתי אבל בשביל שלא יוכלו להתקין שוב...
אם אתה מוחק את המתקין, ואתה מוחק את הרוט ואת הסייר קבצים, אין דרך להחזיר שוב את המתקין.
נראה לי שיש גם אפשרות למחוק את האפשרות שלו להתחבר עם כבל למחשב, ואז הדרך היחידה שנשארה זה להתקין גירסה חדשה, שזה אפשר גם עכשיו. -
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות