ב'הפעלה חוזרת' התצוגה בשולחן עבודה משתבש
-
חבילת שפה של ווינדוס לעברית
או שהיה לך את העדכון הקודם ששם התקנה של חבילת שפה כפי שדובר פה לא הייתה עוזרת -
@אזלוש לא היה איכפת לי שזה באנגלית, כך זה מימים ימימה, אדרבה, אני מתרעם על זה שפתאום בלי אזהרה זה נהפך לעברית.
-
@חוות-דעת אמר בב'הפעלה חוזרת' התצוגה בשולחן עבודה משתבש:
@אזלוש לא היה איכפת לי שזה באנגלית, כך זה מימים ימימה, אדרבה, אני מתרעם על זה שפתאום בלי אזהרה זה נהפך לעברית.
אז תהפוך לאנגלית חזרה ותשאר רגוע!
-
@חוות-דעת אמר בב'הפעלה חוזרת' התצוגה בשולחן עבודה משתבש:
אפשר תמיד להחליף משפה לשפה? ואיך?
הגדרות>זמן ושפה>שפה
-
@חוות-דעת אמר בב'הפעלה חוזרת' התצוגה בשולחן עבודה משתבש:
אפשר תמיד להחליף משפה לשפה? ואיך?
הגדרות>זמן ושפה>שפה
@יוסי-מחשבים קצת מוזר לי, הרי שם כתוב שחור על גבי לבן שפת התצוגה באנגלית, ואתם רואים בעצמכם שזה בעברית.


-
@יוסי-מחשבים קצת מוזר לי, הרי שם כתוב שחור על גבי לבן שפת התצוגה באנגלית, ואתם רואים בעצמכם שזה בעברית.


-
אצלי כתוב שזה מחפש ערכת שפה כך שכנראה הוא שם לך אוטומטית עברית תפתח את ה"הוסף שפה" ותוריד עברית /אנגלית
@אזלוש אמר בב'הפעלה חוזרת' התצוגה בשולחן עבודה משתבש:
אצלי כתוב שזה מחפש ערכת שפה כך שכנראה הוא שם לך אוטומטית עברית תפתח את ה"הוסף שפה" ותוריד עברית /אנגלית
מה הקשר תסתכל בתמונה ותראה שהאנגלית כבר מותקן על המחשב!!!
-
-
@אהרן-שובקס אמר בב'הפעלה חוזרת' התצוגה בשולחן עבודה משתבש:
@אהרן-שובקס אמר בב'הפעלה חוזרת' התצוגה בשולחן עבודה משתבש:
ניסית להפעיל מחדש???
?????
-
@אהרן-שובקס אמר בב'הפעלה חוזרת' התצוגה בשולחן עבודה משתבש:
@אהרן-שובקס אמר בב'הפעלה חוזרת' התצוגה בשולחן עבודה משתבש:
ניסית להפעיל מחדש???
?????
@אהרן-שובקס כן, לא עזר.
-
@אהרן-שובקס כן, לא עזר.
-
@אהרן-שובקס כן, לא עזר.
-
@אהרן-שובקס כן, לא עזר.
-
אוקיי חברה, ייש"כ לכל מי שרוצה לעזור, אבל חבל לי על הזמן, אני ישאיר את זה בינתיים ככה. אם זה יפריעו באופן רציני אני יחזור אליכם כאן בל"נ.
@חוות-דעת אמר בב'הפעלה חוזרת' התצוגה בשולחן עבודה משתבש:
אוקיי חברה, ייש"כ לכל מי שרוצה לעזור, אבל חבל לי על הזמן, אני ישאיר את זה בינתיים ככה. אם זה יפריעו באופן רציני אני יחזור אליכם כאן בל"נ.
שמחנו לעזור!!!

-
אוקיי חברה, ייש"כ לכל מי שרוצה לעזור, אבל חבל לי על הזמן, אני ישאיר את זה בינתיים ככה. אם זה יפריעו באופן רציני אני יחזור אליכם כאן בל"נ.
@חוות-דעת אוקי. אם תרצה פעם
אז עקרונית תראה מה מופיע לך שם
ואם עברית אז פשוט אתה צריך להחיל מחדש את האנגלית בגלל ההתקנה של מערכת הפעלה העברית כמו שאמר @אהרן-שובקס
אז תבחר בהגדרות שפת תצוגה עברית נגיד, תעשה יציאה מהמשתמש ואחרי זה כנס שוב ותבחר אנגלית.
ודרך אגב היה ניתן לבחור התקנה בשפה אנגלית .
פשוט לא ידעתי שאצלך זה ככה ולכן הורדתי בעברית.
בהצלחה!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
