שניים מקרא לנוקיה 3310
-
@sdb-weinfeld תריץ את קבצי הJAR הרגילים אין משהו מיוחד ל3310
-
אבל זה לא עובד
-
יש שניים מקרא ל3310? זה לא עובד שום אפליקציה שם
-
יש שניים מקרא ל3310? זה לא עובד שום אפליקציה שם
-
יש שניים מקרא ל3310? זה לא עובד שום אפליקציה שם
@sdb-weinfeld מוזר זה מריץ חלק כן וחלק לא
-
@sdb-weinfeld מוזר זה מריץ חלק כן וחלק לא
@שלמה-ווייס אמר בשניים מקרא לנוקיה 3310:
@sdb-weinfeld מוזר זה מריץ חלק כן וחלק לא
כן, זה גרסאות שונות (תתחדש על העברית!)
-
@שלמה-ווייס אמר בשניים מקרא לנוקיה 3310:
@sdb-weinfeld מוזר זה מריץ חלק כן וחלק לא
כן, זה גרסאות שונות (תתחדש על העברית!)
@מישהו12 גם בגירסאות תומכות JAR רק חלק עובד שם
@מישהו12 אמר בשניים מקרא לנוקיה 3310:
(תתחדש על העברית!)
נאלצתי לחזור לקראכע שלי -
@מישהו12 גם בגירסאות תומכות JAR רק חלק עובד שם
@מישהו12 אמר בשניים מקרא לנוקיה 3310:
(תתחדש על העברית!)
נאלצתי לחזור לקראכע שלי@שלמה-ווייס אמר בשניים מקרא לנוקיה 3310:
@מישהו12 גם בגירסאות תומכות JAR רק חלק עובד שם
כי זה לא s40.זה "תואם" (wine בלינוקס?
) -
שום אפליקציה לא עובדת בנוקיה 3310
-
שום אפליקציה לא עובדת בנוקיה 3310
-
כל גרסא
-
כל גרסא
-
@sdb-weinfeld על שלי
-
@sdb-weinfeld איפה בכלל פותחים שם הפליקציות
-
@sdb-weinfeld איפה בכלל פותחים שם הפליקציות
-
@מישהו12 דור שלישי
-
@מישהו12 דור שלישי
@sdb-weinfeld איך פותחים אפליקציות בדור שלישי
-
@sdb-weinfeld איך פותחים אפליקציות בדור שלישי
-
@sdb-weinfeld איך פותחים אפליקציות בדור שלישי
@sdb-weinfeld שום דבר?
-
@sdb-weinfeld שום דבר?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות