-
חיברתי את החוט האדום לפלוס ושחור למינוס וקרה פיצוץ מה יכולה להיות הסיבה (גוף 3W - שנאי 3Wׁׂׂׂׂׂ)?

@YRCH222 על איזה פלוס ומינוס אתה מדבר? על החשמל או הלד? לתשומת ליבך השחור והאדום צריכים להתחבר ללד והלבנים לחשמל, מתי בדיוק קרה הפיצוץ כשחיברת לחשמל או כשחיברת את הלד לשנאי כשהיה מחובר לחשמל? (אשמח אם תביא תמונה מהפאנל עצמו איפה שהחוטים מתחברים לשנאי משני הצדדים)
-
זה קרה כשחיברתי את השנאי לקיר (קודם חיברתי את הגגוף אליו) אבל חיברתי את החוט השחור לכחול שבקיר ואת האדום לחום ואת שני החוטים הלבנים לחוטים הלבנים שבגוף

@YRCH222 טעות גורלית
OUTPUT משמש לחשמל היוצא ולא לנכנס... -
@YRCH222 כנראה מאוחר מדי, חבל (לא עולה הרבה במיוחד שזה לא צריך יותר מ3W)
-
@YRCH222 אמר בחיבור שנאי לתאורת לד מוגן מים שקוע קיר:
יש לי עוד שנאי מקווה רק שלא מאוחר לגוף...
אין סיבה שיקרה משהו לגוף במקרה כזה
רגע איך אני יודע משני החוטים הלבנים מה פלוס ומה מינוס?
כנראה שזה לא משנה (האמת בטוח שלא) אא"כ כתוב במפורש על השנאי L ו N שL זה החום/חיובי (במקרה כזה שמשנה סדר החיבור לשנאי השנאי מגיע עם חוט כחול וחום ואם הגיע עם חוטים לבנים אז באמת לא משנה)
-
ש שטיגליץ העביר נושא זה מ-חשמל - כללי ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
אני כעת מנסה הפוך