הגדרת מחיצה בכונן
-
@רעהו-יעזורו אמר בהגדרת מחיצה בכונן:
א.מה ההבדל בין כונן לוגי למחיצה ראשית
@רעהו-יעזורו אמר בהגדרת מחיצה בכונן:
האם אוכל במחיצה זו לשים לינוקס למשל
@רעהו-יעזורו אמר בהגדרת מחיצה בכונן:
ב. האם אפשר לשנות הגדרה למחיצה ראשית ואיך
אפשר למחוק את המחיצה ולהגדיר מחדש כראשי בניהול דיסקים
אפשר גם עם תוכנות חיצוניות כמו minitool partition wizard@משחזר-מידע
מחקתי , איך כעת מגדירים כראשי

התהליך המוצע מביא שוב תוצאה של כונן לוגי
תודה -
@משחזר-מידע
מחקתי , איך כעת מגדירים כראשי

התהליך המוצע מביא שוב תוצאה של כונן לוגי
תודה -
@משחזר-מידע

אישור?
היא לא תאבד לגמרי?
תודה -
@משחזר-מידע

אישור?
היא לא תאבד לגמרי?
תודה -
@משחזר-מידע
תודה רבה

איך מגדירים ראשי, זה המצב שהיה לפני יצירת הכונן -
@רעהו-יעזורו אמר בהגדרת מחיצה בכונן:
איך מגדירים ראשי, זה המצב שהיה לפני יצירת הכונן
אם אתה בוחר את הראשון הוא נותן לך לעשות מחיצה ראשית ?
-
@רעהו-יעזורו אמר בהגדרת מחיצה בכונן:
איך מגדירים ראשי, זה המצב שהיה לפני יצירת הכונן
אם אתה בוחר את הראשון הוא נותן לך לעשות מחיצה ראשית ?
@משחזר-מידע
לא היה הרבה בחירה ישר פתח אשף יצירת אחסון... והדבר היחיד שהיה לבחור האם לאתחל את הכונן , ואיזה אות לבחור לותודה רבה
-
@משחזר-מידע
לא היה הרבה בחירה ישר פתח אשף יצירת אחסון... והדבר היחיד שהיה לבחור האם לאתחל את הכונן , ואיזה אות לבחור לותודה רבה
@רעהו-יעזורו אמר בהגדרת מחיצה בכונן:
לא היה הרבה בחירה ישר פתח אשף יצירת אחסון...
והוא ייצר אותו כראשי ?
אם לא תנסה תוכנות חיצוניות כמו minitool partition wizard -
@רעהו-יעזורו אמר בהגדרת מחיצה בכונן:
לא היה הרבה בחירה ישר פתח אשף יצירת אחסון...
והוא ייצר אותו כראשי ?
אם לא תנסה תוכנות חיצוניות כמו minitool partition wizardלא חזר כונן לוגי
אבל התרשמתי מהקישור ששלחת לעיל שאין כל כך נפק"מ, בעיקר רציתי לדעת אם זה פגם במערכת/בדיסק -
לא חזר כונן לוגי
אבל התרשמתי מהקישור ששלחת לעיל שאין כל כך נפק"מ, בעיקר רציתי לדעת אם זה פגם במערכת/בדיסק@רעהו-יעזורו אמר בהגדרת מחיצה בכונן:
בעיקר רציתי לדעת אם זה פגם במערכת/בדיסק
מנין לי לדעת ?
(כתבתי לא פעם שאינני משתמש עם רוה"ק לדברים גשמיים)
תבדוק אם הכל תקין -
@רעהו-יעזורו אמר בהגדרת מחיצה בכונן:
בעיקר רציתי לדעת אם זה פגם במערכת/בדיסק
מנין לי לדעת ?
(כתבתי לא פעם שאינני משתמש עם רוה"ק לדברים גשמיים)
תבדוק אם הכל תקין@רעהו-יעזורו בניהול דיסקים א"א מכיוון שהוא נמצא אמנם לצד שמאל של הראשי אך בדילוג
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות