סי 2 גירסה 722 איפה להשיג?
-
אני מסכים לשלם עליו
-
אני מסכים לשלם עליו
@כוכב-ירושלמי תתיג אותו.
-
מה אתה מתכוון
-
מה אתה מתכוון
-
מה זה תתיג אותו
-
ואיך אני באמת משנה את הRM שלו הורדתי תוכנה מסויימת אבל עדין לא בדקתי אותה
-
האם זה דרך הBEST
-
@כוכב-ירושלמי כל אלו יודע @אלישי .
תמתין -
מה זה תתיג אותו
@כוכב-ירושלמי אמר בסי 2 גירסה 722 איפה להשיג?:
מה זה תתיג אותו
ככה:
@אלישיעם @ בהתחלה...
@כוכב-ירושלמי אמר בסי 2 גירסה 722 איפה להשיג?:
ואיך אני באמת משנה את הRM שלו הורדתי תוכנה מסויימת אבל עדין לא בדקתי אותה
לשם מה עליך לשנות את ה-RM שלו, זה רק משנה בתצוגה אך לא משנה באמת. ההבדל בין 722 ל-721 הוא בחומרה, ז"א האנטנה שלו שונה.. ואת זה א"א לשנות..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות