העתקת אנשי קשר למחשב ממכשיר SAMSUNG E1200
-
@ספר-יהלום
לא עשית גיבוי לסים? -
@ספר-יהלום
לא עשית גיבוי לסים?@נהוראי אמר בהעתקת אנשי קשר למחשב ממכשיר SAMSUNG E1200:
@ספר-יהלום
לא עשית גיבוי לסים?הסים מכיל עד 200 אנש"ק, יש לי 700 בערך.
-
@נהוראי אמר בהעתקת אנשי קשר למחשב ממכשיר SAMSUNG E1200:
@ספר-יהלום
לא עשית גיבוי לסים?הסים מכיל עד 200 אנש"ק, יש לי 700 בערך.
@ספר-יהלום אם יש בזה בלוטות' וזה פועל [המחשב מחובר אליו], אתה יכול באחד האפשרויות בבלוט' לסנכרן את כל אנשי הקשר למחשב אם אני לא טועה
-
@ספר-יהלום אם יש בזה בלוטות' וזה פועל [המחשב מחובר אליו], אתה יכול באחד האפשרויות בבלוט' לסנכרן את כל אנשי הקשר למחשב אם אני לא טועה
@יהושע-זופניק אמר בהעתקת אנשי קשר למחשב ממכשיר SAMSUNG E1200:
@ספר-יהלום אם יש בזה בלוטות' וזה פועל [המחשב מחובר אליו], אתה יכול באחד האפשרויות בבלוט' לסנכרן את כל אנשי הקשר למחשב אם אני לא טועה
איזה בלוטוס... סמסונג אברכים

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות