ב'הפעלה חוזרת' התצוגה בשולחן עבודה משתבש
-
@זלמן אמר בב'הפעלה חוזרת' התצוגה בשולחן עבודה משתבש:
@שמואל אמר בב'הפעלה חוזרת' התצוגה בשולחן עבודה משתבש:
עזוב, מאוחר מידי
הורדת בשרת? איזה גרסה זה?
מה אתה קשור.
תשב בשקט. -
@שמואל למה מאוחר מידי?
זה לדעתי כל הגרסאות
שהתקנתי את ההורדות הקודמות משם הוא נתן לי רשימה של כל מיני גרסאות -
@bbn אמר בב'הפעלה חוזרת' התצוגה בשולחן עבודה משתבש:
זה לדעתי כל הגרסאות
אתה צודק. שאלתי אבל איזה מהדורת ווינדוס זה, 1909/1908 וכד'.
לא משנה -
@שמואל למה מאוחר מידי?
זה לדעתי כל הגרסאות
שהתקנתי את ההורדות הקודמות משם הוא נתן לי רשימה של כל מיני גרסאות -
שמתי פה
-
@זלמן אמר בב'הפעלה חוזרת' התצוגה בשולחן עבודה משתבש:
@שמואל אמר בב'הפעלה חוזרת' התצוגה בשולחן עבודה משתבש:
עזוב, מאוחר מידי
הורדת בשרת? איזה גרסה זה?
מה אתה קשור.
תשב בשקט. -
-
@חוות-דעת סליחה על העיכוב
תוריד
תחלץ ותפעיל את ההתקנה
בשלב הראשון זה יחפש לך עדכונים נוספים,
אני חושב שאתה יכול לבטל את זה.
בחלון הראשון שנפתח לך לפני שאתה לוחץ הבא יש לך שם אפשרות לבטל את העדכונים.
https://send.magicode.me/send-file/file/254c79183b66b87dc376b4e05ec44e2c1511a82f/view
זה קובץ די גדול יקח קצת זמן .בהצלחה
-
@bbn לא קבלתי קובץ מכווץ. האם להפעיל מכאן את קובץ ה-setup?

ו@שמואל מה שמת שם? זה לא מה ש@bbn העלה למג'יקוד? -
@חוות-דעת כן קיבלת קובץ ISO.
אותו אתה צריך לצרוב דרך רופוס.עיין במדריך על התקנה וינדוס:
https://mitmachim.top/post/697 -
@חוות-דעת אמר בב'הפעלה חוזרת' התצוגה בשולחן עבודה משתבש:
@שמואל אם אני לא עושה התקנה נקיה, אני צריך רק ללחוץ על הסטאופ?
כן .
אני לא בטוח שזה יתן לך ל"שדרג" אם אתה כבר במהדורה האחרונה, אבל תנסה. -
@חוות-דעת אמר בב'הפעלה חוזרת' התצוגה בשולחן עבודה משתבש:
@שמואל אם אני לא עושה התקנה נקיה, אני צריך רק ללחוץ על הסטאופ?
כן .
אני לא בטוח שזה יתן לך ל"שדרג" אם אתה כבר במהדורה האחרונה, אבל תנסה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות




