ב'הפעלה חוזרת' התצוגה בשולחן עבודה משתבש
-
@חוות-דעת אתה גם יכול לנסות שדרוג
יש פעמים שזה גם יכול לעזור
זה פשוט מחליף את המערכת הפעלה וכל הקבצים והאפלקציות נשמרים -
-
@חוות-דעת אני לא מכיר את זה , לא רוצה להגיד לך סתם
אני אישית מכיר את זה :
https://www.microsoft.com/he-il/software-download/windows10
זה מהאתר של מיקרוספט וזה עדכני
תכין דיסק און קי של 8 גיגה ריק ותחבר אתו , ותוריד את הכלי -
@חוות-דעת תפעיל את הכלי הוא יכתוב לך להסכים לתנאי רישיון
אחרי זה אתה בוחר צור מדיית התקנה
בבחירת גרסה אתה משאיר בהגדרות המומלצות למחשב זה
ואחרי זה אתה בוחר כונן הבזק מסוג USB ולא ISO ותסמן את הכונן ותוריד -
@bbn הוא לא שאל אותי כלום, רק מיד התחיל ההורדה. וקבלת במחשב אפיליקצייה בשם MediaCreationTool1909. זה בסדר? להפעיל אותה?
אגב, זה לא מתקרב ל-8 גיגה, זה בקושי 18.3 מ"ב.
-
@bbn הוא לא שאל אותי כלום, רק מיד התחיל ההורדה. וקבלת במחשב אפיליקצייה בשם MediaCreationTool1909. זה בסדר? להפעיל אותה?
אגב, זה לא מתקרב ל-8 גיגה, זה בקושי 18.3 מ"ב.
-
@חוות-דעת לא
יש מצב שיש חסימה בגלל שחסום עדכוני ווינדוס,
אם תרצה יש לי גרסא מוכנה שהורדתי לא מזמן.
אני ישלח לך. -
@חוות-דעת אני לא מכיר את זה , לא רוצה להגיד לך סתם
אני אישית מכיר את זה :
https://www.microsoft.com/he-il/software-download/windows10
זה מהאתר של מיקרוספט וזה עדכני
תכין דיסק און קי של 8 גיגה ריק ותחבר אתו , ותוריד את הכלי -
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות