גרסות של שיאומי
-
שלחתי לו צאט ננסה תודה
@בערל-ושלייקס
אני יכול לתת לך מישהו בירושלים רמות ב בפרטי בלבד. -
@בערל-ושלייקס
אני יכול לתת לך מישהו בירושלים רמות ב בפרטי בלבד.@בני-0 אשמח לקבל בצ"ט הוא במייל תודה
-
@בני-0 אשמח לקבל בצ"ט הוא במייל תודה
@בערל-ושלייקס אווף אף אחד לא שולח לי לא בצאט ולא במייל וגם לא מגיבים לי
-
@בערל-ושלייקס אווף אף אחד לא שולח לי לא בצאט ולא במייל וגם לא מגיבים לי
@בערל-ושלייקס אחי מה לא טוב באינדקס יש לך שם את הפרטים שלו (בקרוב את של כולם)
אינדקס גרסאות לשיאומי -
@בערל-ושלייקס אווף אף אחד לא שולח לי לא בצאט ולא במייל וגם לא מגיבים לי
@בערל-ושלייקס תגידו סליחה על הברות אבל מה זה נקודה טובה
-
@בערל-ושלייקס תגידו סליחה על הברות אבל מה זה נקודה טובה
@בערל-ושלייקס שמא התכוונת נקודה חמה?
-
@בערל-ושלייקס שמא התכוונת נקודה חמה?
@מתושלח נכון
-
@מתושלח נכון
@בערל-ושלייקס נקודה חמה זאת אפשרות לשתף את האינטרנט של הפלאפון עם מכשירים אחרים.
-
@בערל-ושלייקס נקודה חמה זאת אפשרות לשתף את האינטרנט של הפלאפון עם מכשירים אחרים.
@מתושלח תודה
-
@מתושלח תודה
@בערל-ושלייקס ועוד שאלה אם יש לי כשר שהיה תומך יש מצב לפרוץ את זה בלי גרסה ככה שמעתי מחבר
-
@בערל-ושלייקס ועוד שאלה אם יש לי כשר שהיה תומך יש מצב לפרוץ את זה בלי גרסה ככה שמעתי מחבר
-
עזבו דרך המייל שניה יש למישהו חנות מומלצת בירושלים
-
@בערל-ושלייקס
אני יכול לתת לך מישהו בירושלים רמות ב בפרטי בלבד. -
א אלישי העביר נושא זה מ-שיאומי +Qin1s ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות