שכחתי את הקוד אבטחה ב-208, יש מה לעשות?
-
-
-
@משה-מזרחי אמר בשכחתי את הקוד אבטחה ב-208, יש מה לעשות?:
ויותר מדויק
https://mitmachim.top/topic/16/מדריך-קריאת-סיסמת-המשתמש-בנוקיה-c2-ו-208אז תקרא מה שהוא כתב שם
@אלישי אמר במדריך | קריאת סיסמת המשתמש בנוקיה C2 ו-208:
עוד דבר, זה יעבוד רק על מכשירים לא כשרים שהUSB אצלם עובד...
-
@משה-מזרחי אמר בשכחתי את הקוד אבטחה ב-208, יש מה לעשות?:
@שמואל-ש
הוא עכשיו פתוח?
עריכה : הוא כשר?הוא כשר
-
@משה-מזרחי אמר בשכחתי את הקוד אבטחה ב-208, יש מה לעשות?:
@שמואל-ש
https://mitmachim.top/search?term=סיסמה נוקיה&in=titles&matchWords=all&sortBy=timestamp&sortDirection=desc&showAs=postsותבדוק בכל האפשרויות שם-אין שם שום פיתרון בשבילי!
לא פתחתי סתם נושא, חיפשתי קודם טוב וראיתי שלא קיים פה בפורום פיתרון (-לענ"ד) ולכן אני שואל אם בכל אופן יש למישהו פיתרון בשבילי
-
@משה-מזרחי אמר בשכחתי את הקוד אבטחה ב-208, יש מה לעשות?:
@שמואל-ש
https://mitmachim.top/search?term=סיסמה נוקיה&in=titles&matchWords=all&sortBy=timestamp&sortDirection=desc&showAs=postsותבדוק בכל האפשרויות שם-אין שם שום פיתרון בשבילי!
לא פתחתי סתם נושא, חיפשתי קודם טוב וראיתי שלא קיים פה בפורום פיתרון (-לענ"ד) ולכן אני שואל אם בכל אופן יש למישהו פיתרון בשבילי
-
@קטונתי אמר בשכחתי את הקוד אבטחה ב-208, יש מה לעשות?:
@שמואל-ש אפשרי אצלי.
@בניה-עז הוועדה הורסת גם חיבור לקופסת צריבה.איך אפשרי אם אין חיבור לקופסת צריבה???
מה אתה עושה???
-
@קטונתי אמר בשכחתי את הקוד אבטחה ב-208, יש מה לעשות?:
@שמואל-ש אפשרי אצלי.
@בניה-עז הוועדה הורסת גם חיבור לקופסת צריבה.איך אפשרי אם אין חיבור לקופסת צריבה???
מה אתה עושה???
-
@שמואל-ש אם באמת יש לך כח ואתה יודע להלחים אתה יכול פשוט להלחים usb חדש...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות