שינוי תפריט פנימי יותר.
-
@Itamar-Yehezkel קח:
<submenu name="DisplaySettings"> <menuitem name="wallpaper_menu" mode="disabled"/> <menuitem name="standby_settings" mode="disabled"/> <menuitem name="CIF_OHS_Display_Settings" mode="disabled"/> <menuitem name="IdleFontColor" /> <menuitem name="BacklightSettingsUi" /> <menuitem name="PrivacySettings" /> <menuitem name="MenuView" /> <menuitem name="CommonFontSizeSetting" /> <menuitem name="OperatorLogoMenu" mode="disabled"/> <menuitem name="MCNMenu" /> </submenu>כמובן שתצטרך לשנות קצת אבל זה הקובץ של התצוגה.
-
הוספתי את זה...לא עבד...
אולי לא מיקמתי את זה נכון ב-XML?<submenu name="SettingsMenu"> <menuitem name="SM:tmo_5_client_menu" /> <menuitem name="SM:ProfilesMenu" /> <menuitem name="SM:ThemesMenu" /> <menuitem name="SM:ToneSettings" /> <menuitem name="SM:TimeSettingsMenu" /> <menuitem name="SM:LightSettingsUi" /> <menuitem name="SM:DisplaySettings" /> <menuitem name="SM:PersonalShortcutsMenu" mode="disabled" /> <menuitem name="SM:SyncAndBackupMenu" mode="disabled" /> <menuitem name="SM:ConnectivityMenu" /> <menuitem name="SM:CallOptions" /> <menuitem name="SM:PhoneSettings" /> <menuitem name="SM:AccessorySettings" /> <menuitem name="SM:ConfigurationContextSettings" mode="disabled" /> <menuitem name="SM:SecuritySettings" /> <menuitem name="SM:RestoreFactorySettings" mode="disabled" /> </submenu> <submenu name="DisplaySettings"> <menuitem name="wallpaper_menu" mode="disabled" /> <menuitem name="standby_settings" mode="disabled" /> <menuitem name="CIF_OHS_Display_Settings" mode="disabled" /> <menuitem name="IdleFontColor" mode="disabled" /> <menuitem name="BacklightSettingsUi" /> <menuitem name="PrivacySettings" /> <menuitem name="MenuView" /> <menuitem name="CommonFontSizeSetting" /> <menuitem name="OperatorLogoMenu" mode="disabled"/> <menuitem name="MCNMenu" /> </submenu> <submenu name="StoresMenu" /> <submenu name="MyFiles"> <menuitem name="MF:MyFilesContentBase" /> <menuitem name="MF:MyFilesApplications" /> <menuitem name="MF:MyFilesMedia" /> <menuitem name="MF:MyFilesOrganizer" /> </submenu> -
Somebody?
-
@יעקב-ישראל אמר בשינוי תפריט פנימי יותר.:
@Yair לא הבנתי
העלתי את הקובץ ל208 ואח"כ @אלישי העלה בקוד חלק ממנו (או אחר)
זה עובד עם הC2 או לא ?איך מעלים ל208?
בתוכנה הרגילה הוא לא נותן -
@יעקב-ישראל אמר בשינוי תפריט פנימי יותר.:
@Yair לא הבנתי
העלתי את הקובץ ל208 ואח"כ @אלישי העלה בקוד חלק ממנו (או אחר)
זה עובד עם הC2 או לא ?איך מעלים ל208?
בתוכנה הרגילה הוא לא נותן
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות