שכפול שלט לשער חשמלי
-
@NOKIA אמר בשכפול שלט לשער חשמלי:
אחד
אשמח אם תשלח לי את הקישור מאלי אקספרס אני גם מעונין בשלט כזה תודה רבה
אגב מה הענין לשכפל פשוט תזמין חדש -
@NOKIA אמר בשכפול שלט לשער חשמלי:
אחד
אשמח אם תשלח לי את הקישור מאלי אקספרס אני גם מעונין בשלט כזה תודה רבה
אגב מה הענין לשכפל פשוט תזמין חדש@יוני אמר בשכפול שלט לשער חשמלי:
@NOKIA אמר בשכפול שלט לשער חשמלי:
אחד
אשמח אם תשלח לי את הקישור מאלי אקספרס אני גם מעונין בשלט כזה תודה רבה
אגב מה הענין לשכפל פשוט תזמין חדש -
משהו יודע איך אני יכול לשכפל שלט של שער (עופר שערים)
קניתי שלטים באלי אקספרס
ניסיתי לשכפל שלט אחד ומשום מה השלט המקורי נחסם או משהו כזה תכלס' לא עובד
יש משהו שיודע איך לשכפל בלי לחסום שלט מקורי (פעם שכפלתי שלט משער אחר וזה עובד)
זה השלטים

-
זאת אומרת שאם אני יקנה דרך הקישור מאלי אקספרס זה לא יעבוד כי אני צריך גם מקורי כדי לשכפל כמו בסרטון?
-
@NOKIA השכפול יעבוד גם על מפתח של רכב?
-
@NOKIA השכפול יעבוד גם על מפתח של רכב?
@עברי-אנוכי לא, מפתח רכב זה סיפור הרבה יותר מורכב
-
משהו יודע איך אני יכול לשכפל שלט של שער (עופר שערים)
קניתי שלטים באלי אקספרס
ניסיתי לשכפל שלט אחד ומשום מה השלט המקורי נחסם או משהו כזה תכלס' לא עובד
יש משהו שיודע איך לשכפל בלי לחסום שלט מקורי (פעם שכפלתי שלט משער אחר וזה עובד)
זה השלטים

-
@יוני אמר בשכפול שלט לשער חשמלי:
ור למטה אבל בכפתורים כתוב a b c d ולא מצויר הסמל של מנעול וכו זה משנה?
לא זה עושה את אותו דבר
-
אני גם הזמנתי שלט כזה, אבל נתקעתי בשלב שבו אני אמור לעדכן אותו ל433GHZ או משהו בסגנון...
ז'תומרת שאין לי שלט לשכפל ממנו.
אדרבה, אם יש פה למישהו רעיון, אני אשמחבתודה
@חיים-קמחי מה הכוונה לעדכן ל433GHZ ?
מה הכוונה נתקעתה אם אין לך שלט מקורי?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות