עידכונים בעניין הגירסא M.H.B
-
אם אתם מחפשים מכשיר כולל גירסא אז תגידו באיזה עיר ונפנה אותכם לחנות הקרובה
אם רק גירסא זה בעייתי ותעברו לפרטי@M-H-B אמר בעידכונים בעניין הגירסא M.H.B:
אם אתם מחפשים מכשיר כולל גירסא אז תגידו באיזה עיר ונפנה אותכם לחנות הקרובה
אם רק גירסא זה בעייתי ותעברו לפרטיעדיין אין לי צ'אטים..
-
אגב , אני חוזר לישיבה בימים הקרובים ככה שאני יהיה זמין
כאן רק באיזור חנוכה.(אולי קצת לפני....)
עמכם הסליחה. -
אגב , אני חוזר לישיבה בימים הקרובים ככה שאני יהיה זמין
כאן רק באיזור חנוכה.(אולי קצת לפני....)
עמכם הסליחה. -
@M-H-B
היי אני מחולון, היכן ניתן לצרוב את הגרסה למכשיר או לרכוש מכשיר כולל הגרסה?
אין לי אפשרות לצאט, תשלח לי בבקשה מייל ונדבר
uman7777@gmail.com -
@M-H-B אמר בעידכונים בעניין הגירסא M.H.B:
היום גמרנו לבנות את עידכון מספר 6
צפו להפתעות...הכוונה לגירסה 6 או לעידכון חנות???
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות