גרסא בעברית לנוקיה 2730 classic
-
היי,
יש למישהו גרסא עם עברית למכשיר 2730 classic ?
חרשתי את בגוגל את כל האופציות לא מצאתי משהו בעברית רק ערבית/ אנגלית/ פיליפינית..
תודה מראש.@bamba איזה RM?
-
-
-
@bamba המכשיר הזה?

-
@bamba המכשיר הזה?

-
כבדרך אגב
ידוע למישהו אם המכשיר הזה נתמך בארה”ב? -
כבדרך אגב
ידוע למישהו אם המכשיר הזה נתמך בארה”ב?@yosefdahan אמר בגרסא בעברית לנוקיה 2730 classic:
כבדרך אגב
ידוע למישהו אם המכשיר הזה נתמך בארה”ב?לפי גוגל הוא תומך בתדרים - GSM 850 / 1900,
אמור לעבוד במפעילות שתומכות GSM כמו AT&T / T-Mobile ,
במפעילות שעובדות בשיטת שידור CDMA כמו Sprint/ Verizon לא יעבוד. -
היי,
יש למישהו גרסא עם עברית למכשיר 2730 classic ?
חרשתי את בגוגל את כל האופציות לא מצאתי משהו בעברית רק ערבית/ אנגלית/ פיליפינית..
תודה מראש.@bamba אמר בגרסא בעברית לנוקיה 2730 classic:
היי,
יש למישהו גרסא עם עברית למכשיר 2730 classic ?
חרשתי את בגוגל את כל האופציות לא מצאתי משהו בעברית רק ערבית/ אנגלית/ פיליפינית..
תודה מראש.סליחה על ההקפצה.רלוונטי עדיין?
https://aouadigsm.yoo7.com/t2492-topic
תבחר
585531 EURO_ER_RED_HEBREW_ISRAEL
או כאן יש כמה קושחאות
http://www.cpkb.org/wiki/Nokia_2730_classic_RM-578_firmware_data_package_download -
@bamba אמר בגרסא בעברית לנוקיה 2730 classic:
היי,
יש למישהו גרסא עם עברית למכשיר 2730 classic ?
חרשתי את בגוגל את כל האופציות לא מצאתי משהו בעברית רק ערבית/ אנגלית/ פיליפינית..
תודה מראש.סליחה על ההקפצה.רלוונטי עדיין?
https://aouadigsm.yoo7.com/t2492-topic
תבחר
585531 EURO_ER_RED_HEBREW_ISRAEL
או כאן יש כמה קושחאות
http://www.cpkb.org/wiki/Nokia_2730_classic_RM-578_firmware_data_package_download@מישהו12 אמר בגרסא בעברית לנוקיה 2730 classic:
585531 EURO_ER_RED_HEBREW_ISRAEL
כן, תודה,
ראיתי את זה במהלך החיפושים...
מהאתר https://aouadigsm.yoo7.com/ לא הצלחתי להוריד, צריך להרשם, ניסיתי להרשם אבל לא אישרו אותי
ומהשני זה קבצי EXE זה לא גרסאות... -
@מישהו12 אמר בגרסא בעברית לנוקיה 2730 classic:
585531 EURO_ER_RED_HEBREW_ISRAEL
כן, תודה,
ראיתי את זה במהלך החיפושים...
מהאתר https://aouadigsm.yoo7.com/ לא הצלחתי להוריד, צריך להרשם, ניסיתי להרשם אבל לא אישרו אותי
ומהשני זה קבצי EXE זה לא גרסאות... -
י יודי התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
