עריכת קושחה לשיאומי
-
תוכל לכתוב לי אישי במייל
@achakian0000 לא יקרה
אני לא יסביר על עריכת קושחה -
תוכל לכתוב לי אישי במייל
@achakian0000 למה אתה לא מתיג ? ולא אני לא מוכן
-
אני די חדש בפורום מה זה לתייג???
-
אני די חדש בפורום מה זה לתייג???
-
משהו יכול לעלות את הרום לשיאומי באנגלית, משהו יודע איך מפרקים את הקובץ pac
-
@achakian0000 למה אתה צריך לפרק קובץ pac מה לא מספיק לך בקובץ zip שיש לך?
@איש-אמת אמר בעריכת קושחה לשיאומי:
@achakian0000 למה אתה צריך לפרק קובץ pac מה לא מספיק לך בקובץ zip שיש לך?
שקובץ pac מאפשר לפצרוב אפילו אחרי הגרסא הרשמית של ההועדה
-
@איש-אמת אמר בעריכת קושחה לשיאומי:
@achakian0000 למה אתה צריך לפרק קובץ pac מה לא מספיק לך בקובץ zip שיש לך?
שקובץ pac מאפשר לפצרוב אפילו אחרי הגרסא הרשמית של ההועדה
-
@achakian0000 אז יודע מה בא תעבוד על קובץ זיפ לבד וזהו מה הענין לעבוד על pac?
-
@איש-אמת תוכל לשלוח לי למייל bn0556770397@gmail.com
-
@סופר תוכל להסביר לי במקום להפנות אותי לקישורים???
-
@סופר תוכל להסביר לי במקום להפנות אותי לקישורים???
@achakian0000 בקשר למה?
-
@סופר מה זה לתייג
-
@איש-אמת אני גם רוצה את הקובץ zip תוכל לשלוח לי למייל achakian0000@gmail.com או בפרטי
-
@איש-אמת אני גם רוצה את הקובץ zip תוכל לשלוח לי למייל achakian0000@gmail.com או בפרטי
-
א אלישי העביר נושא זה מ-שיאומי +Qin1s ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות