השיאומי שלי לא נפתח במחשב אלא רק מראה שיש דיס נשלף האם יש אפשרות שכן יפתח
-
הורדתי מהאתר פה תפילון נגן ועוד... ואני לא יודע איך להכניס לשיאומי שלי ניסיתי דרך המחשב אבל רק מראה שיש דיסק נשלף אבל אי אפשר להיכנס אליו או להעתיק אליו האם יש דרך כלשהי ואם כן מהי
תודה רבה מראש -
@שלמה-קוק לא הבנתי אותך.. אם יש לך כשר של הוועדה אי אפשר לחבר למחשב וודאי לא להתקין אפליקציות אם יש לך תומך אז זה תלוי בגירסאות
-
@מה-הבעיה חבר שלי אמר ששינו לו גירסה ואז, נראה לך שגם אני יכול לעשות את זה או שצריך ללכת למישהו שמתעסק בזה (וזה יהיה כנראה בתשלום)
-
@מה-הבעיה אמר בהשיאומי שלי לא נפתח במחשב אלא רק מראה שיש דיס נשלף האם יש אפשרות שכן יפתח:
@שלמה-קוק יש פה בפורום כמה שצורבים גירסאות המחיר נע בין 70 ל 110 עיין פה
המחיר נע עד כמה שידוע לי בין 50 ל 180
-
@איש-אמת
ב20 למי שיש עם מתקין אפליקציות ורצה לחסום את המכשיר
לזיכוי הרבים יעשה לו ב20 -
א אלישי העביר נושא זה מ-שיאומי +Qin1s ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות