עריכת קושחה לשיאומי
-
משהו יכול לעלות את הרום לשיאומי באנגלית, משהו יודע איך מפרקים את הקובץ pac
-
משהו יכול לעלות את הרום לשיאומי באנגלית, משהו יודע איך מפרקים את הקובץ pac
@achakian0000 כבר הסבירו כמה פעמים שאי אפשר לדון פה על הדברים האלה
-
למה לא
-
למה לא
-
לא
-
לא
@achakian0000 אז תחפור בפורום ותבין למה
-
-
@achakian0000 לא יתנו פה הדרכה לעריכת השיאומי מהסיבה שזה יגרום לנזק עצום לציבור בחורי הישיבה וד"ל
-
לא אני עושה את זה לעצמי וחוץ מזה שיש פה בפורום בניית גרסה לשיאומי
-
לא אני עושה את זה לעצמי וחוץ מזה שיש פה בפורום בניית גרסה לשיאומי
@achakian0000 אתה לעצמך
והבא בתור שיראה את זה יהיה אדם אחר
וחוץ מזה שכבר אין פה בפורום בניית גרסה לשיאומי -
@achakian0000 לא יתנו פה הדרכה לעריכת השיאומי מהסיבה שזה יגרום לנזק עצום לציבור בחורי הישיבה וד"ל
@A0533057932 נראה לי שזה ענין של זמן עד שגירסות ירוצו בין כל ה....
-
יש ,
אז תוכל לשלוח לי למייל אין לי צ'אט achakian0000@gmail.com -
יש ,
אז תוכל לשלוח לי למייל אין לי צ'אט achakian0000@gmail.com@achakian0000 אין
הוא כתב שהוא חוזר בו -
@A0533057932 נראה לי שזה ענין של זמן עד שגירסות ירוצו בין כל ה....
@סופר כאשר זה יקרה זה יהיה עצוב מאד
-
@סופר כאשר זה יקרה זה יהיה עצוב מאד
@A0533057932 ככזה כשיש ועדת רבנים ........
-
תוכל לכתוב לי אישי במייל
-
תוכל לכתוב לי אישי במייל
@achakian0000 לא יקרה
אני לא יסביר על עריכת קושחה -
תוכל לכתוב לי אישי במייל
@achakian0000 למה אתה לא מתיג ? ולא אני לא מוכן
-
אני די חדש בפורום מה זה לתייג???
-
אני די חדש בפורום מה זה לתייג???
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות