דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. כניסה למחשב בזיהוי טביעת אצבע

כניסה למחשב בזיהוי טביעת אצבע

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
63 פוסטים 11 כותבים 2.2k צפיות 6 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מ משה כהן

    @bbn זאת שורה אחת מעשרות שורות שהיה שם

    B מנותק
    B מנותק
    bbn
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #44

    @משה-כהן תוכל להראות את מה שלא מעודכן ?

    מ תגובה 1 תגובה אחרונה
    2
    • שמואלש שמואל

      @משה-כהן שאין עידכון לדרייבר

      מ מנותק
      מ מנותק
      משה כהן
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #45

      @שמואל אבל יש דרייבר לזה בכלל במחשב?
      @bbn אמר שצריך להיות כתוב התקנים ביומטריים

      שמואלש תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מ משה כהן

        @שמואל אבל יש דרייבר לזה בכלל במחשב?
        @bbn אמר שצריך להיות כתוב התקנים ביומטריים

        שמואלש מנותק
        שמואלש מנותק
        שמואל
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #46

        @משה-כהן תעלה מה שלא מעודכן!

        ניתן ליצור קשר: sh@mitm.top

        מ תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • B bbn

          @משה-כהן תוכל להראות את מה שלא מעודכן ?

          מ מנותק
          מ מנותק
          משה כהן
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #47

          @bbn אמר בכניסה למחשב בזיהוי טביעת אצבע:

          @משה-כהן תוכל להראות את מה שלא מעודכן ?

          הנה

          Screenshot_51.png

          B תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מ משה כהן

            @bbn אמר בכניסה למחשב בזיהוי טביעת אצבע:

            @משה-כהן תוכל להראות את מה שלא מעודכן ?

            הנה

            Screenshot_51.png

            B מנותק
            B מנותק
            bbn
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי bbn
            #48

            @משה-כהן פעם שלא עבד לך
            בתחילת הפוסט אז עזר לך מה ש @בערל נתן לך ?

            מ 2 תגובות תגובה אחרונה
            1
            • B bbn

              @משה-כהן פעם שלא עבד לך
              בתחילת הפוסט אז עזר לך מה ש @בערל נתן לך ?

              מ מנותק
              מ מנותק
              משה כהן
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #49

              @bbn אמר בכניסה למחשב בזיהוי טביעת אצבע:

              @משה-כהן פעם שלא עבד לך
              בתחילת הפוסט אז עזר לך מה ש @בערל נתן לך ?

              בזמנו שום דבר לא עזר אבל אז המצב היה שונה שבכלל לא היה מוצג ההגדרה של טביעת אצבע בהגדרות כניסה

              B שמואלש 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • B bbn

                @משה-כהן פעם שלא עבד לך
                בתחילת הפוסט אז עזר לך מה ש @בערל נתן לך ?

                מ מנותק
                מ מנותק
                משה כהן
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #50

                @bbn אמר בכניסה למחשב בזיהוי טביעת אצבע:

                @משה-כהן פעם שלא עבד לך
                בתחילת הפוסט אז עזר לך מה ש @בערל נתן לך ?

                עכשיו עשיתי שוב מה שבערל אמר זה התקין אחר כך זה מה שעלה

                Screenshot_53.png Screenshot_52.png

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מ משה כהן

                  @bbn אמר בכניסה למחשב בזיהוי טביעת אצבע:

                  @משה-כהן פעם שלא עבד לך
                  בתחילת הפוסט אז עזר לך מה ש @בערל נתן לך ?

                  בזמנו שום דבר לא עזר אבל אז המצב היה שונה שבכלל לא היה מוצג ההגדרה של טביעת אצבע בהגדרות כניסה

                  B מנותק
                  B מנותק
                  bbn
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #51
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • שמואלש שמואל

                    @משה-כהן תעלה מה שלא מעודכן!

                    מ מנותק
                    מ מנותק
                    משה כהן
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #52

                    @שמואל אמר בכניסה למחשב בזיהוי טביעת אצבע:

                    @משה-כהן תעלה מה שלא מעודכן!

                    אתה רואה בצילום מסך שהעליתי דברים שקשורים לזה?

                    B תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מ משה כהן

                      @שמואל אמר בכניסה למחשב בזיהוי טביעת אצבע:

                      @משה-כהן תעלה מה שלא מעודכן!

                      אתה רואה בצילום מסך שהעליתי דברים שקשורים לזה?

                      B מנותק
                      B מנותק
                      bbn
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #53

                      @משה-כהן אם כבר יכול להיות קשור זה רק שלוש האחרונים
                      הראשונים לא נראה קשור

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • מ משה כהן

                        @bbn אמר בכניסה למחשב בזיהוי טביעת אצבע:

                        @משה-כהן מנהל התקנים מה איתו?
                        Screenshot_2.png

                        Screenshot_49.png

                        A מנותק
                        A מנותק
                        aiib
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #54

                        @משה-כהן אמר בכניסה למחשב בזיהוי טביעת אצבע:

                        @bbn אמר בכניסה למחשב בזיהוי טביעת אצבע:

                        @משה-כהן מנהל התקנים מה איתו?
                        Screenshot_2.png

                        Screenshot_49.png

                        יש מצב שווינדוס לא תומכים בסורק כזה וזה לא חיסרון של דרייברים

                        מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • A aiib

                          @משה-כהן אמר בכניסה למחשב בזיהוי טביעת אצבע:

                          @bbn אמר בכניסה למחשב בזיהוי טביעת אצבע:

                          @משה-כהן מנהל התקנים מה איתו?
                          Screenshot_2.png

                          Screenshot_49.png

                          יש מצב שווינדוס לא תומכים בסורק כזה וזה לא חיסרון של דרייברים

                          מ מנותק
                          מ מנותק
                          משה כהן
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #55

                          @aiib אמר בכניסה למחשב בזיהוי טביעת אצבע:

                          @משה-כהן אמר בכניסה למחשב בזיהוי טביעת אצבע:

                          @bbn אמר בכניסה למחשב בזיהוי טביעת אצבע:

                          @משה-כהן מנהל התקנים מה איתו?
                          Screenshot_2.png

                          Screenshot_49.png

                          יש מצב שווינדוס לא תומכים בסורק כזה וזה לא חיסרון של דרייברים

                          יש מציאות למצוא סורק מתאים?
                          @שמואל ?

                          B תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מ משה כהן

                            @aiib אמר בכניסה למחשב בזיהוי טביעת אצבע:

                            @משה-כהן אמר בכניסה למחשב בזיהוי טביעת אצבע:

                            @bbn אמר בכניסה למחשב בזיהוי טביעת אצבע:

                            @משה-כהן מנהל התקנים מה איתו?
                            Screenshot_2.png

                            Screenshot_49.png

                            יש מצב שווינדוס לא תומכים בסורק כזה וזה לא חיסרון של דרייברים

                            יש מציאות למצוא סורק מתאים?
                            @שמואל ?

                            B מנותק
                            B מנותק
                            bbn
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #56

                            @משה-כהן אפשר לקנות כזה שמתחבר לUSB ..
                            אבל השאלה אם זה נח לך ?

                            מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • B bbn

                              @משה-כהן אפשר לקנות כזה שמתחבר לUSB ..
                              אבל השאלה אם זה נח לך ?

                              מ מנותק
                              מ מנותק
                              משה כהן
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #57

                              @bbn אמר בכניסה למחשב בזיהוי טביעת אצבע:

                              @משה-כהן אפשר לקנות כזה שמתחבר לUSB ..
                              אבל השאלה אם זה נח לך ?

                              אם יש לך קישור אני אשמח

                              M תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מ מנותק
                                מ מנותק
                                משה כהן
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #58

                                @שמואל לגבי התוכנה של הדרייברים יש אפשרות לעדכן את כל הדרייברים בבת אחת?

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • מ משה כהן

                                  @bbn אמר בכניסה למחשב בזיהוי טביעת אצבע:

                                  @משה-כהן אפשר לקנות כזה שמתחבר לUSB ..
                                  אבל השאלה אם זה נח לך ?

                                  אם יש לך קישור אני אשמח

                                  M מנותק
                                  M מנותק
                                  mma
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #59

                                  @משה-כהן אמר בכניסה למחשב בזיהוי טביעת אצבע:

                                  @bbn אמר בכניסה למחשב בזיהוי טביעת אצבע:

                                  @משה-כהן אפשר לקנות כזה שמתחבר לUSB ..
                                  אבל השאלה אם זה נח לך ?

                                  אם יש לך קישור אני אשמח

                                  https://www.ebay.com/itm/153752743065
                                  78 ש"ח

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מ משה כהן

                                    @bbn אמר בכניסה למחשב בזיהוי טביעת אצבע:

                                    @משה-כהן פעם שלא עבד לך
                                    בתחילת הפוסט אז עזר לך מה ש @בערל נתן לך ?

                                    בזמנו שום דבר לא עזר אבל אז המצב היה שונה שבכלל לא היה מוצג ההגדרה של טביעת אצבע בהגדרות כניסה

                                    שמואלש מנותק
                                    שמואלש מנותק
                                    שמואל
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #60

                                    @משה-כהן אמר בכניסה למחשב בזיהוי טביעת אצבע:

                                    אז המצב היה שונה שבכלל לא היה מוצג ההגדרה של טביעת אצבע בהגדרות כניסה

                                    נדמה לי שהיום בוינדוס זה מופיע אצל כולם גם למי שאין סורק

                                    ניתן ליצור קשר: sh@mitm.top

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ח מנותק
                                      ח מנותק
                                      חיים המצחיק
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #61

                                      אם מישהו יכול לעזור לי
                                      יש לי דל לטיטיוד 5420,
                                      מחקתי את המנהל התקן של הטביעת אצבע אני צריך אותו ואת הדרייבר שלו אודה למי שיכול לעזור

                                      Y 31576863 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ח חיים המצחיק

                                        אם מישהו יכול לעזור לי
                                        יש לי דל לטיטיוד 5420,
                                        מחקתי את המנהל התקן של הטביעת אצבע אני צריך אותו ואת הדרייבר שלו אודה למי שיכול לעזור

                                        Y מנותק
                                        Y מנותק
                                        YAHBDK
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #62

                                        @חיים-המצחיק
                                        עברת על חוקי הפורום?

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ח חיים המצחיק

                                          אם מישהו יכול לעזור לי
                                          יש לי דל לטיטיוד 5420,
                                          מחקתי את המנהל התקן של הטביעת אצבע אני צריך אותו ואת הדרייבר שלו אודה למי שיכול לעזור

                                          31576863 מנותק
                                          31576863 מנותק
                                          3157686
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #63

                                          @חיים-המצחיק
                                          אתה באמת מצחיק🤦🤦🤦
                                          ממתי מקפיצים נושא כ"כ ישן תפתח נושא חדש

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          🤦
                                          1
                                          • שניאור שמחש שניאור שמח נעל נושא זה

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר