קישור לשליחת אימייל
-
@besad אתה צריך להוסיף פרמטרים אחרי כתובת המייל עצמה.
הרי אתה עושה קישור בצורה כזו - mailto:xxxxxxxxx@gmail.com - נכון?
תוסיף אחרי זה ככה:
mailto:xxxxxx@gmail.com?subject=sub+sub+sub&body=bod+bod+bod
subject זה נושא, body זה גוף ההודעה. כדי לעשות רווחים תעשה כמו שעשיתי - סימן +.
אם אתה רוצה לרדת שורה הסימן %0D אמור לעבוד (לא ניסתי).
לשאלות נוספות הקש 1@chv אמר בקישור לשליחת אימייל:
@besad אתה צריך להוסיף פרמטרים אחרי כתובת המייל עצמה.
הרי אתה עושה קישור בצורה כזו - mailto:xxxxxxxxx@gmail.com - נכון?
תוסיף אחרי זה ככה:
mailto:xxxxxx@gmail.com?subject=sub+sub+sub&body=bod+bod+bod
subject זה נושא, body זה גוף ההודעה. כדי לעשות רווחים תעשה כמו שעשיתי - סימן +.
אם אתה רוצה לרדת שורה הסימן %0D אמור לעבוד (לא ניסתי).
לשאלות נוספות הקש 1תודה רבה.
אבל זה עובד לי רק מהטלפון. לא מהמחשב.
מה יכול להיות הבעיה? -
@chv אמר בקישור לשליחת אימייל:
@besad אתה צריך להוסיף פרמטרים אחרי כתובת המייל עצמה.
הרי אתה עושה קישור בצורה כזו - mailto:xxxxxxxxx@gmail.com - נכון?
תוסיף אחרי זה ככה:
mailto:xxxxxx@gmail.com?subject=sub+sub+sub&body=bod+bod+bod
subject זה נושא, body זה גוף ההודעה. כדי לעשות רווחים תעשה כמו שעשיתי - סימן +.
אם אתה רוצה לרדת שורה הסימן %0D אמור לעבוד (לא ניסתי).
לשאלות נוספות הקש 1תודה רבה.
אבל זה עובד לי רק מהטלפון. לא מהמחשב.
מה יכול להיות הבעיה? -
בהצלחה!
@liy אמר בקישור לשליחת אימייל:
בהצלחה!
אתה אלוף! זה נראה טוב.
רק שזה לא עובד... כשאני לוחץ על קבלת קוד, לא ניהיה כלום
-
@liy אמר בקישור לשליחת אימייל:
בהצלחה!
אתה אלוף! זה נראה טוב.
רק שזה לא עובד... כשאני לוחץ על קבלת קוד, לא ניהיה כלום
-
@liy אמר בקישור לשליחת אימייל:
בהצלחה!
אתה אלוף! זה נראה טוב.
רק שזה לא עובד... כשאני לוחץ על קבלת קוד, לא ניהיה כלום
-
@liy אמר בקישור לשליחת אימייל:
@chv כי הוא רצה שזה יעבור דרך GMAIL גם לאלה שלא הגדירו שGMAIL הוא ברירת המחדל לשליחת מיילים
וזה עובד גם דרך הטלפון וגם דרך המחשב?
-
@liy אמר בקישור לשליחת אימייל:
@chv כי הוא רצה שזה יעבור דרך GMAIL גם לאלה שלא הגדירו שGMAIL הוא ברירת המחדל לשליחת מיילים
ומה אם יש כאלה שאין להם גימייל כלל? (תיאוריה)
הפרמטרים של mailto הרגיל עובדים בכל המיילים, כולל אאוטלוק ופרוטון וכו' -
@chv בהמשך אעשה ממשק מסודר שבו ניתן לבחור דרך איזה שרת מיילים זה יעבור
או שכשיכנסו לקישור הוא ישאל דרך איפה לשלוח את המייל
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות