עזרה | הורדתי זום כדי להתקין והוא לא פותח
-
הורדתי את היישום של זום למחשב ואני רוצה לפתוח אותו כדי להתקין אותו ושאני לוחץ עליו הוא פשוט לא עושה כלום, למישהו יש עצה?
@tzuribaharav אולי לא התקנת אותו טוב או שלא לקחת אותו ממקום טוב
-
א. לא התקנתי כי הוא לא נפתח
ב. לקחתי אותו מהאתר המקורי -
א. לא התקנתי כי הוא לא נפתח
ב. לקחתי אותו מהאתר המקורי@tzuribaharav אה הקובץ התקנה לא נפתח ?
-
@tzuribaharav אה הקובץ התקנה לא נפתח ?
-
גם לא עובד, אולי זה קשור לזה שיש לי ווינדוס ויסטה?
-
גם לא עובד, אולי זה קשור לזה שיש לי ווינדוס ויסטה?
@tzuribaharav אולי אני לא מבין בזה
בכל אופן אני הורדי משם ועובד מצויין -
גם לא עובד, אולי זה קשור לזה שיש לי ווינדוס ויסטה?
@tzuribaharav אמר בעזרה | הורדתי זום כדי להתקין והוא לא פותח:
גם לא עובד, אולי זה קשור לזה שיש לי ווינדוס ויסטה?
בהחלט יכול להיות תסתכל כאן
-
בקיצור הפיתרון היחיד הוא להתקין מערכת הפעלה חדשה...
-
בקיצור הפיתרון היחיד הוא להתקין מערכת הפעלה חדשה...
@tzuribaharav אתה יכול לפתוח פגישות בזום דרך הדפדפן
-
בקיצור הפיתרון היחיד הוא להתקין מערכת הפעלה חדשה...
@tzuribaharav אמר בעזרה | הורדתי זום כדי להתקין והוא לא פותח:
בקיצור הפיתרון היחיד הוא להתקין מערכת הפעלה חדשה...
לדעתי כן אבל איזה מחשב יש לך שאתה משתמש בWindows Vista?
-
לא חייבים להתקין זום במחשב כדי להשתמש
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות