בטריה חדשה לC2
-
@אבא-לו אמר בבטריה חדשה לC2:
מוכר C2 ב-200 ש"ח ונותן לך מתנה בלוטוס או משהו אחרת
אני משיג ב180 באור תקשורת בשמואל הנביא
וסליחה לכולם בהצלחה
סליחה על מה?
-
-
@אבא-לו אמר בבטריה חדשה לC2:
@שמואל-ש @כהן-צדק @aiib
סליחה לכולם טעיתי בכתובת זה לא היה קשת פון
אז ככה אני קניתי אצל חבר ב-45 ש"ח והוא קנה את זה ב-40 הוא העלה לי את המחיר
יש איזה סוכן פלאפונים של נוקיה הוא זול מטורף
מוכר C2 ב-200 ש"ח ונותן לך מתנה בלוטוס או משהו אחרת
והוא גם נותן אחריות... הוא גם מתקן פלאפונים בזול משהו מטורף
כמו למשל להחליף מסך ל-C2 לוקח מחיר מצחיק של 7 ש"ח כן שבע שקל
מה שבחנות לוקחים על זה כפול עשר 70 ש"ח וגם צורב גירסאות וכו' וכו'
אז הוא מוכר את הבטריה הגרמנית רק ל-C2 ב-40 ש"ח
הנה המספר שלו 0548411608
וסליחה לכולם בהצלחהמאיפה הוא בארץ?
אתה יודע אולי אם הוא עושה החלפת פאנלים לc2 ומה המחיר?תודה.
@Yerachmiel אמר בבטריה חדשה לC2:
מאיפה הוא בארץ?
אתה יודע אולי אם הוא עושה החלפת פאנלים לc2 ומה המחיר?
תודה.הוא בירושלים.
הוא נייד, וקובע להפגש אתך איפה שהוא.
השירות שלו מעולה, גם אחרי שקנית......... -
@elia1234 אמר בבטריה חדשה לC2:
@אבא-לו הוא מוכר רק למי שקונה פלאפון.......
וכמה הוא מבקש למי שלא קונה אצלו?
@שמואל-ש אמר בבטריה חדשה לC2:
@elia1234 אמר בבטריה חדשה לC2:
@אבא-לו הוא מוכר רק למי שקונה פלאפון.......
וכמה הוא מבקש למי שלא קונה אצלו?
מישהו בירר אצלו?
-
@שמואל-ש אמר בבטריה חדשה לC2:
@elia1234 אמר בבטריה חדשה לC2:
@אבא-לו הוא מוכר רק למי שקונה פלאפון.......
וכמה הוא מבקש למי שלא קונה אצלו?
מישהו בירר אצלו?
-
אני קניתי את הבטריה הגרמנית הזו בחנות בקרית ספר, ב 80 ש"ח,
למרבה הצער לא ראיתי בה ניסים ונפלאות, בכלל...........(קלאסי, יום פלוס בשימוש מתון מאוד).
לא נראה לי שהיא מזוייפת, היא בדיוק כמו המקורית, עכ"פ חיצונית - ממש כמו התמונה באתר....
אבל אולי......... -
-
-
-
@איש-יהודי אמר בבטריה חדשה לC2:
לא הייתי בשום מקום

הגיע אלי סוכן עד לבית ..לא, איפה אתה נמצא שמי שרוצה לקנות ידע..
-
-
@איש-יהודי תתייג!!
-
@איש-יהודי אתה מוכר???( מלשון מכירה
)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות