פריצת קוד יאנג
-
@יהושע
אם לא חשוב שמירת החומר שיש על המכשיר
כבה את המכשיר, ותפעיל אותו בקומבינציה הבאה:לחצן בית+ווליום למעלה+לחצן הפעלה.
תשאיר את הלחצנים כולם ייחד עד שניה אחרי שעולה הלוגו של המכשיר.
תיכנס לריקברי.
שם יהיה לך אפשרות wipe data
תבחר בה תרד לyes ותפעיל מחדש את המכשיר בסיום הפעולה. -
@יהושע
אם לא חשוב שמירת החומר שיש על המכשיר
כבה את המכשיר, ותפעיל אותו בקומבינציה הבאה:לחצן בית+ווליום למעלה+לחצן הפעלה.
תשאיר את הלחצנים כולם ייחד עד שניה אחרי שעולה הלוגו של המכשיר.
תיכנס לריקברי.
שם יהיה לך אפשרות wipe data
תבחר בה תרד לyes ותפעיל מחדש את המכשיר בסיום הפעולה. -
-
@אצי אמר בפריצת קוד יאנג:
@שמואל תגלה לנו או לא והרי הפורום נועד לעזור לנו!!
זה מורכב.
צריך למחוק קובץ מסויים .
לא זוכר כעת
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
