כרטיס sd שבור
-
@dn-br שתצטרך לשלם על זה המון כסף..
@איציק-דייטש משחזר מידע מכיר מעבדות שעושות דברים כאלו -
@dn-br שתצטרך לשלם על זה המון כסף..
@איציק-דייטש משחזר מידע מכיר מעבדות שעושות דברים כאלו@זונדל-גרנד אמר בכרטיס sd שבור:
@איציק-דייטש משחזר מידע מכיר מעבדות שעושות דברים כאלו
יכול להיות, נראה מה הוא יאמר אם בכלל
-
@dn-br כדי שתלמד לתייג כדי שידעו למי אתה עונה ואת זה עושים בלחצן תגובה בפוסט שעליה אתה מגיב
ממש פה 
@איציק-דייטש תודה על הלימוד
-
@איציק-דייטש תודה על הלימוד
-
@dn-br יפה אני רואה שלמדת

@איציק-דייטש כעע
-
נשבר לי הכרטיס הקטן הזה כרטיס sd יש אפשרות לתקן אותו או להעביר ממנו את כל החומר שיש בו בדרך כלל שהיא
@dn-br אמר בכרטיס sd שבור:
יש אפשרות לתקן אותו או להעביר ממנו את כל החומר שיש בו בדרך כלל שהיא
אפשר לראות תמונה ?
-
@dn-br איך אתה רוצה שיתקנו דבר כזה בגודל של כמה מילימטרים ועם מוליכים בגודל של כמה ננומטר??
@איציק-דייטש אמר בכרטיס sd שבור:
איך אתה רוצה שיתקנו דבר כזה בגודל של כמה מילימטרים ועם מוליכים בגודל של כמה ננומטר??
זה עוד אפשרי
הבעיה המרכזית היא שזה 4 שכבות -
@איציק-דייטש אמר בכרטיס sd שבור:
איך אתה רוצה שיתקנו דבר כזה בגודל של כמה מילימטרים ועם מוליכים בגודל של כמה ננומטר??
זה עוד אפשרי
הבעיה המרכזית היא שזה 4 שכבות@משחזר-מידע אבל יכול להיות שהרסתי?? מקווה שלא
-
@משחזר-מידע אבל יכול להיות שהרסתי?? מקווה שלא
-
@משחזר-מידע זה שאמרתי שאין מה לעשות
-
@משחזר-מידע זה שאמרתי שאין מה לעשות
@איציק-דייטש אמר בכרטיס sd שבור:
זה שאמרתי שאין מה לעשות
לא הרסת כלום
לרוב (תלוי איפה השבר) אין מה לעשות -
@איציק-דייטש אמר בכרטיס sd שבור:
זה שאמרתי שאין מה לעשות
לא הרסת כלום
לרוב (תלוי איפה השבר) אין מה לעשות@משחזר-מידע הרגעת אותי

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות